  • 31. Data: 2002-11-26 08:30:47
    Temat: Re: lapowki i policja
    Od: "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl>

    Na to jest jedna tylko rada .. zawsze miec przy sobie dyktafon w kieszeni
    ... i w takich przypadkach wlaczony miec. I po zawodach gosciu proponujacy
    lapowe bedzie pozamiatany.

    AJA

  • 32. Data: 2002-11-26 09:51:28
    Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@w...pl>

    >sprawa 2ch gdańskich
    > biznesmenów, którzy byli świadkami wypadku i zeznali że radiowóz jechał
    > bez świateł. Nie wiem jak to się skończyło,

    w końcu uniewinnieniem (skazani w I instancji) ;
    w postępowaniu przed sądem II instancji
    prokurator w ogóle odstąpił od oskarżenia.

  • 33. Data: 2002-11-26 12:49:03
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie slyszalem o zadnym prawomocnym wyroku, w ktorym swiadek
    przestepstwa
    > mialby byc ukarany za to, ze nie potrafi poprzec swoich zeznan innymi
    > dowodami.

    <ciah>

    Przeczytaj o czym mówi art.234 K.K i odpowiedz na pytanie: kto może być
    oskarżony z tego artykułu ? Bo wg.Twoich słów to martwy przepis.Ja uważam że
    ten artykuł ma chronić niesłusznie pomawianych.

    Leszek

    GG 1631219

  • 34. Data: 2002-11-26 12:51:04
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "AJA" <n...@w...iie.pz.zgora.pl> napisał w wiadomości
    > Na to jest jedna tylko rada .. zawsze miec przy sobie dyktafon w kieszeni
    > ... i w takich przypadkach wlaczony miec. I po zawodach gosciu proponujacy
    > lapowe bedzie pozamiatany.

    Albo zaproponować łapówkę w drugą stronę;)))
    Sianko za taśmę.

    Leszek

    GG 1631219

  • 35. Data: 2002-11-26 16:05:56
    Od: "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl>

    Witam

    Jak to jest z tymi dyktafonami? Bo cos mi sie obilo o uszy, ze nagrania
    sporzadzone bez wiedzi i zgody nie moga byc dowodem? Prawda to czy fausz?
    pozdrawiam
    Jarek

  • 36. Data: 2002-11-26 16:11:00
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Jak to jest z tymi dyktafonami? Bo cos mi sie obilo o uszy, ze nagrania
    > sporzadzone bez wiedzi i zgody nie moga byc dowodem? Prawda to czy fausz?

    Falsz.moga byc dowodem w sprawie.
    pozdr
    ssj5

  • 37. Data: 2002-11-26 22:51:40
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Jarek Dyrkacz" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Jak to jest z tymi dyktafonami? Bo cos mi sie obilo o uszy, ze nagrania
    > sporzadzone bez wiedzi i zgody nie moga byc dowodem? Prawda to czy fausz?
    > pozdrawiam

    Mogą być dowodem.
    A że bez wiedzy i zgody? Przecież możesz powiedzieć,
    że akurat przypadkowo miałeś włączony magnetofon,
    a że gliniarz raczył nagrać na nim swoją "propozycję",
    to już jego pech.

  • 38. Data: 2002-11-27 07:23:11
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > A że bez wiedzy i zgody? Przecież możesz powiedzieć,
    > że akurat przypadkowo miałeś włączony magnetofon,
    > a że gliniarz raczył nagrać na nim swoją "propozycję",
    > to już jego pech.

    nawet, jesli powie, ze wlaczyl specjalnie, po to by lapowkarza nagrac,
    bedzie dowodem. niepotrzebne sa jakiekolwiek karkolomne wybiegi.
    ssj5

  • 39. Data: 2002-11-28 12:46:34
    Od: "Krzysztof" <k...@p...gazeta.pl>

    Leszek napisał:

> [...]
    że
    > ten artykuł ma chronić niesłusznie pomawianych.

    Ten artykuł ma chronić przed nieprawdziwymi zeznaniami, ale mowa tutaj o
    zeznaniach prawdziwych, które w oczywisty sposób karalne nie są. To nie jest
    artykuł martwy, ale dla zastosowania wymaga zajścia przesłanek w nim
    opisanych i udowodnienia przestepstwa. To co Ty proponujesz, to jakieś
    idiotyczne domniemanie winy w tej sprawie, które sobie wymyśliłeś.

    Pani Ani ze strony prawa nic nie grozi, chociaż oczywiście może się narazić
    na pieniactwo, czy inne nieprzyjemności ze strony skorumpowanego policjanta.
    Wszystkim grozi nam za to nieustanna korupcja, jeżeli zamiast nasladować
    panią Anię, będziemy znajdować wymówki, aby w zgodny z prawem sposób z nią
    nie walczyć. I nie oznacza to konieczności nagrywania swojego życia na
    kasete magnetofonową.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 40. Data: 2002-11-28 14:17:55
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > że
    >
    > Ten artykuł ma chronić przed nieprawdziwymi zeznaniami, ale mowa tutaj o
    > zeznaniach prawdziwych,

    Na jakiej podstawie tak sądzisz? Wachadełko?

    To co Ty proponujesz, to jakieś
    > idiotyczne domniemanie winy w tej sprawie, które sobie wymyśliłeś.

    To zabezpieczenie przed pomówieniami.Chcesz oskarżać bez dowodów? Jeśli
    pomówię cię o kradziesz to będzie OK jeśli to Ty będziesz musiał udowadniać
    że nim nie jesteś? To by dopiero idiotyzm był.

    > Pani Ani ze strony prawa nic nie grozi,

    Grozi.Art.234K.K

    > Wszystkim grozi nam za to nieustanna korupcja, jeżeli zamiast nasladować
    > panią Anię, będziemy znajdować wymówki, aby w zgodny z prawem sposób z nią
    > nie walczyć.

    Korupcja nam nie grozi.Za pózno.Całe państwo opiera się na
    korupcji.Politycy,lekarze a także sądownictwo.Korupcja wśród niedouczonych i
    zle opłacanych policjantów jest niczym wobec korupcji w rządzie,samorządach
    lokalnych itp.Zajmij się sprawą firmy która bez przetargu dostała 200mln
    zetów za skomputeryzowanie wyborów.Porównaj z ustawą o zamówieniach
    publicznych.Kto wziął siano? Elita tego kraju! A Ty chciałbyś w tym
    skorumpowanym państwie aby istniał zakon nieskalanych policjantów.Cały ten
    wątek wskazuje na sukces władz.Odwrócić uwagę od swoich brudnych łap.Dorwać
    posterunkowego za wzięcie 20 zł,nagłośnić a w tym czasie 200mln do kieszonki
    no i mamy walkę z korupcją;)

    Leszek

    GG 1631219