  • 11. Data: 2003-09-14 20:05:46
    Temat: Re: łamanie prawa przez pracodawce
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    a moze to szef powinien odejsc skoro lamie prawo? jestes po stronie
    przestępców czy jak?

  • 12. Data: 2003-09-14 20:30:37
    Od: "burenezo" <b...@p...onet.pl>

    zajmuje się tym Państwowa Inspekcja Pracy

    burenezo

  • 13. Data: 2003-09-14 20:37:53
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    > zajmuje się tym Państwowa Inspekcja Pracy

    dzięki! :)

  • 14. Data: 2003-09-14 21:07:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | wlasnie nie jest ok., bo nie wyplaca zadnych nadgodzin...

    W takim razie najlepiej będzie powiadomić Państwową Inspekcję Pracy. Z tym
    że powinieneś się liczyć z tym, że pracodawca może Cię zacząć mniej lubić,
    ze wszystkimi tego konsekwencjami. Ale masz generalnie rację - należy Ci się
    zapłata za nadgodziny. Dodatkowo pewnym ograniczeniem jest fakt, że w roku
    może co najwyżej dorobić coś koło 180 nadgodzin.

  • 15. Data: 2003-09-16 09:36:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 14 Sep 2003, nome wrote:
    [...komuś...]
    >+ a moze to szef powinien odejsc skoro lamie prawo?

    Nieźle :)
    Że zacytuję (KP):
    ++++++
    Art. 411. § 1. W razie ogłoszenia upadłości lub likwidacji pracodawcy, nie
    stosuje się przepisów art. 38, 39 i 41, ani przepisów szczególnych
    dotyczących ochrony pracowników przed wypowiedzeniem lub rozwiązaniem
    umowy o pracę.

    § 2. W razie ogłoszenia upadłości lub likwidacji pracodawcy, umowa o pracę
    zawarta na czas określony lub na czas wykonania określonej pracy może być
    rozwiązana przez każdą ze stron za dwutygodniowym wypowiedzeniem.
    -----

    Zdaje się że twoją "radę" zastosowano kilka tygodni temu
    w fabryce kabli. Nie wiem kto ichnim "szefom" doradzał
    - ty ? W każdym razie sprzęt wywieżli (na Białoruś czy
    Ukraninę, nie pamiętam) i tyle.

    >+ jestes po stronie przestępców czy jak?

    To jest poza konkursem dla jasności. Mi chodzi tylko
    o to żeby czasem czytać post przed wysłaniem, coby nie
    załapać się na pewne przysłowia w stylu "...z wrogami
    poradzi sobie sam"...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 16. Data: 2003-09-19 11:34:01
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    n...@p...wp.pl news:bk2gqn$85q$1@topaz.icpnet.pl

    > prosilem abys nie odpowiadal na mojego posta jesli nie potrafisz udzielic
    > konkretnej i rozsądnej odopwiedzi...

    Nie denerwuj sie, andrze...arnold buzdygan juz tak ma, zreszta zobacz sam
    na http://www.raf256.com/arnold/ (nowa wersja za pare dni ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 17. Data: 2003-09-21 11:50:58
    Od: "" <h...@p...onet.pl>

    > A ty to coś to za Bonzo???

    Masz szczeście że jeszcze widzisz bo ci te rolniki i górniki za
    takie kłapanie powinni morde porozbijac.
    Zacznij sie uczyc bo nie masz zielonego pojęcia co sie w tym kraju
    dzieje.

    Abyś przejrzał to biegnij do okulisty i módl sie o lekką śmierc bo
    o rozum już za późno.