  • 1. Data: 2003-09-14 16:33:22
    Temat: łamanie prawa przez pracodawce
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    Gdzie mozna zglosic fakt lamania prawa przez pracodawce, mianowicie nie
    stosowanie sie do przepisu o 40 godzinnym tygodniu pracy?

    pozdrawiam
    nome

  • 2. Data: 2003-09-14 17:01:38
    Temat: Re: łamanie prawa przez pracodawce
    Od: Arek <a...@e...net>

    nome rzecze:
    > Gdzie mozna zglosic fakt lamania prawa przez pracodawce, mianowicie nie
    > stosowanie sie do przepisu o 40 godzinnym tygodniu pracy?

    Najlepiej do TV, prasy i radia, oraz/i/a także wpisz sobie w CV.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 3. Data: 2003-09-14 19:11:56
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    troglodytów wszelkiej maści pokroju pana Arka proszę o nieodpowiadanie na
    mojego posta...

    pozdrawiam
    nome

  • 4. Data: 2003-09-14 19:30:44
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "nome" <n...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > troglodytów wszelkiej maści pokroju pana Arka proszę o nieodpowiadanie na
    > mojego posta...

    :)
    z punktu widzenia prawa, możesz pracować i 50 i 58 godzin,
    pracodawca musi jednak wypłacać dodatkowe wynagrodzenie
    za przepracowane nadgodziny.
    Więc wracając do meritum Twego postu = nigdzie nie zgłaszać,
    wszystko jest ok.

  • 5. Data: 2003-09-14 19:40:54
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

> [...]
    > za przepracowane nadgodziny.
    > Więc wracając do meritum Twego postu = nigdzie nie zgłaszać,

    wlasnie nie jest ok., bo nie wyplaca zadnych nadgodzin...

  • 6. Data: 2003-09-14 19:47:17
    Od: Arek <a...@e...net>

    nome rzecze:
    > wlasnie nie jest ok., bo nie wyplaca zadnych nadgodzin...

    Jeśli nie potrafisz dogadać się ze swoim pracodawcą to po kiego
    dla niego pracujesz !?

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 7. Data: 2003-09-14 19:50:44
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    prosilem abys nie odpowiadal na mojego posta jesli nie potrafisz udzielic
    konkretnej i rozsądnej odopwiedzi...

  • 8. Data: 2003-09-14 19:54:11
    Od: Arek <a...@e...net>

    nome rzecze:
    > prosilem abys nie odpowiadal na mojego posta jesli nie potrafisz udzielic
    > konkretnej i rozsądnej odopwiedzi...

    Przykro mi wodzu, ale to grupy dyskusyjne, nie możesz sobie wybierać kto
    Ci może odpowiedzieć, a kto nie. Co najwyżej możesz sobie ustawić filtr
    i nie czytać mnie.
    Udzieliłem Ci rozsądnej i konkretnej odpowiedzi - SAMODZIELNIE dogadaj się
    człowieku ze swoim pracodawcą!
    Kurcze... jak widzę takie perełki jak Ty, albo górników, rolników czy innych
    srolników, to już nie wiem co to za kraj.
    Jak ludzie muszą mieć przeżarte mózgi, żeby zamiast pogadać z własnym pracodawcą,
    szukać na zewnątrz bata na niego!

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 9. Data: 2003-09-14 19:57:26
    Od: "nome" <n...@p...wp.pl>

    sluchaj, gdybym nie probowal dogadac sie z pracodawcą - nie robilbym
    problemu prawnego... poza tym nie chodzi tylko o mnie lecz rowniez o reszte
    pracownikow... a co do perelek to jesli w tym kraju ludzie sa przyzwyczajeni
    do tego ze sie ich posuwa w d... to w unii z takimi jak Ty nas zjedzą
    żywcem...

  • 10. Data: 2003-09-14 20:03:00
    Od: Arek <a...@e...net>

    nome rzecze:
    > sluchaj, gdybym nie probowal dogadac sie z pracodawcą - nie robilbym
    > problemu prawnego... poza tym nie chodzi tylko o mnie lecz rowniez o reszte

    Skoro nie potrafiliście się dogadać to złóżcie wymówienia i tyle.

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info