    From: Tomasz <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupno wadliwego samochodu.
    Date: Mon, 09 May 2005 20:16:58 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@smp-ro2.olsznet.ec.pl

    scream napisał(a):

    > chcesz odpowiadać przed sądem za nękanie? masz problemy z czytaniem?
    > byli właściciele nic do tego samochodu już nie mają, kupiłeś go w takim
    > stanie, zgodziłeś się z tym, podpisałeś umowe i nic od nikogo nie
    > wyciągaj, bo to Ty dałeś tu d.. a teraz chcesz zwyczajnie wyłudzić
    > pieniądze.. może za tydzień zobaczysz odpryski lakieru i też będziesz
    > chciał "wyciagnac" od bylych wlascicieli kase na lakiernika? a jak za
    > pol roku pojdzie zawieszenie..? ehh..

    A jak ma sie do tego prawo rekojmi? Mozna z tym tez polemizowac. W ten
    sposob kazdy sklep moglby zrzucic wine na kupujacego dana rzecz.
    Poza tym ten samochod kupiony zostal przed kilkoma dniami i po kupnie
    mechanik stwierdzil zaraz stwierdzil na "sluch" jakas wade silnika - ja
    sie nie znam wiec nie wnikam. Sprzedajacy tez za bardzo sie nie zna na
    silnikach, wobec czego nie wiedzial dokladnie co sprzedaje, wiec jest to
    raczej wada ukryta. Stan pojazdu zostal okreslony jako "dobry", ale taki
    nie byl, mozna powiedziec ewentualnie - dostateczny - jezdzi bo jezdzi a
    kiedy stanie to nie wiadomo. Cena wobec tego byla zdecydowanie
    wygorowana - koszty napraw, silnika plus koszt kupna tego samochodu
    przekracza gorna granice za ten samochod z tego rocznika o okolo 2 tys. zl.
    Nie ma tutaj nic wspolnego z wyludzaniem, raczej w druga strone.

    Pozdrawiam
    Tomasz