eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokupiłem osprzęt kompuerowy › Re: kupiłem osprzęt kompuerowy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!szmar
    agd.futuro.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupiłem osprzęt kompuerowy
    Date: Fri, 18 Jul 2003 11:56:56 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 14
    Message-ID: <bf8gb7$mo$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <bf7lnk$f0j$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <%PKRa.219409$1F6.2293138@news.chello.at>
    <bf8cub$p17$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pm112.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1058522279 728 80.50.44.112 (18 Jul 2003 09:57:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Jul 2003 09:57:59 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:155794
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Piotr K." <d...@2...pl> napisał w wiadomości
    news:bf8cub$p17$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >

    > niektórymi notbookami (kwestia biosów notebooka).

    To chyba raczej powinienes uderzac do producenta notebooka. Replikator jest
    sprawny a to ze nie dziala z notebookiem z powodu wady biosu notebooka to
    przeciez nie jest wina producenta replikatora.

    HaNkA


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1