eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokupiłem osprzęt kompuerowy › Re: kupiłem osprzęt kompuerowy
  • Data: 2003-07-18 09:56:56
    Temat: Re: kupiłem osprzęt kompuerowy
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Piotr K." <d...@2...pl> napisał w wiadomości
    news:bf8cub$p17$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >

    > niektórymi notbookami (kwestia biosów notebooka).

    To chyba raczej powinienes uderzac do producenta notebooka. Replikator jest
    sprawny a to ze nie dziala z notebookiem z powodu wady biosu notebooka to
    przeciez nie jest wina producenta replikatora.

    HaNkA


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1