  • 1. Data: 2005-02-13 18:36:14
    Temat: kto zapłaci odszkodowanie gdy sprawca zginął
    Od: "JackyX" <j...@g...pl>

    Witam

    Wyobraźmy sobie taką sytuację:
    Sprawcą teoretycznego wypadku jest pieszy lub rowerzysta (pełnoletni)
    nigdzie nie ubezpieczony tzn. nie ma OC rolników bo nie jest rolnikiem
    ani OC w życiu
    rodzinnym ani OC rowerzysty (ostatnio coś takiego wprowadzili) i co
    najważniejsze sprawca wypadku ginie na miejscu a policja i prokuratura
    uznaje jego winę. Przykra sprawa ale my
    zostajemy z rozwalonym autem i kto zapłaci za zniszczone auto jeśli nie
    mamy AC? Czy można dochodzić od spadkobierców zmarłego sprawcy?

    JackyX

  • 2. Data: 2005-02-13 18:51:46
    Temat: Re: kto zapłaci odszkodowanie gdy sprawca zginął
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > mamy AC? Czy można dochodzić od spadkobierców zmarłego sprawcy?

    Mozna ... ale tylko w trybie procesowym jesli nie bedzie ugody, byc moze
    uda sie szybciej z Funduszu ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-02-13 19:03:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "JackyX" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    Spadkobiercy. Będzie to dług, który przyjmą wraz ze spadkiem. W praktyce
    takie sprawy są bardzo ciężkie, bo spadkobiercy nie poczuwają się do winy i
    idą w zaparte. W mniejszym środowisku, to nawet jest nagonka na
    pokrzywdzonego, że nie dość, ze zabił człowiek, to teraz ściga rodzinę.

  • 4. Data: 2005-02-13 19:14:09
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Mozna ... ale tylko w trybie procesowym jesli nie bedzie ugody, byc moze
    > uda sie szybciej z Funduszu ?

    Na fundusz w podanych przykładach niestety liczyć nie można.

    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2005-02-13 19:15:27
    Od: "Sylwek" <s...@w...pl>

    Czy rzeczywiście wprowadzili OC dla posiadaczy rowerów-NIE SĄDZĘ

  • 6. Data: 2005-02-13 19:41:21
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Czy rzeczywi?cie wprowadzili OC dla posiadaczy rowerów-NIE SˇDZĘ

    A ja jestem za wprowadzeniem egzaminu z netykiety. Jak sie zda, to sie
    dostaje dostep do netu.

    person: Artur Rozwadowski
    address: Sklep Komputerowy ROMIX Artur Rozwadowski
    address: ul. Mickiewicza 2c
    address: 12-200 Pisz
    address: POLAND
    phone: +48 87 4233849
    phone: +48 601 560460

    Pisz jak Mickiewicz !

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2005-02-13 19:41:51
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:cuo91g$88j$1@atlantis.news.tpi.pl
    użytkownik *Sylwek* napisał(a):

    > Czy rzeczywiście wprowadzili OC dla posiadaczy rowerów-NIE SĄDZĘ

    Nie tyle wprowadzili, co jest taka możliwość. Niektóre ubezpieczenia
    (np. mieszkania) mogą mieć dodatkowo właśnie ubezpieczenie roweru od OC.
    BTW pisz po cytatami.
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 8. Data: 2005-02-13 20:01:04
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > A ja jestem za wprowadzeniem egzaminu z netykiety. Jak sie zda, to sie
    > dostaje dostep do netu.

    pusto by sie zrobiło

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 9. Data: 2005-02-13 20:19:50
    Od: "Sylwek" <s...@w...pl>

    A dokładnie, to jaki masz problem?
    Jak będziesz decydował o dostępie do Internetu, to będę bardzo uważał.A
    tymczasem śpij spokojnie.

  • 10. Data: 2005-02-13 20:53:08
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:cuobmv$n7g$1@nemesis.news.tpi.pl stern