  • Data: 2004-04-26 20:51:31
    Temat: Re: ksiazeczki mieszkaniowe
    Od: "Nixe" <n...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

    Renata Gołębiowska pisze:

    > Nie było? Ale nadal nie wiem, co to ma do rzeczy.

    Nie rób drugiemu, co Tobie niemiłe - znasz takie powiedzenie?

    > To nie jest niewiedza. To brak zdrowego rozsądku i naiwność.

    To niestotne, ponieważ nadal nie jest to powód, by robić sobie jaja z kogoś w
    momencie, gdy ten ktoś oczekuje poważnej odpowiedzi/rady i Twoje teksty może
    jaką taką odpowiedź/radę odebrać.

    > I nie mów mi, że moje poczucie humoru jest niskich lotów,
    > bo takie gadanie nie jest dla mnie miłe, a przecież "nie można tak
    > traktować ludzi". Czyż nie?

    Owszem - masz rację, ale chciałam Ci w ten sposób pokazać, jak niemiło jest
    oberwać głupim, często niezasłużonym tekstem.

    EOT, bo co miałam powiedzieć, to powiedziałam, a temat daleko wyszedł poza
    książeczki mieszkaniowe ;-)

    --
    PozdrawiaM