  • Data: 2004-04-27 10:40:21
    Temat: Re: ksiazeczki mieszkaniowe
    Od: "Nixe" <n...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora

    Renata Gołębiowska pisze:

    > Znam. Jak również takie :"Gdzie kucharek sześć, tam nie ma co jeść",
    > "Kto daje i odbiera ten się w piekle poniewiera", "Jaka praca, taka
    > płaca" i jesze kupę innych.
    > Tylko co to ma do rzeczy?

    To, żebyś nie robiła komuś tego, co i Tobie może sprawić przykrość.
    Jaśniej nie potrafię tego wytłumaczyć.
    [btw - to, co Ty powyżej napisałaś, faktycznie nie ma nic do rzeczy]

    > Znasz takie powiedzenie: "Nie znasz dnia ani godziny"?

    Znam, ale nie wiem, do czego zmierzasz.

    > Ależ "to nie jest powód". Znasz takie powiedzenie: "Nie rób drugiemu,
    > co tobie niemiłe"?

    Nie jest dla mnie niemiłe zwrócenie mi przez kogoś uwagi, że postępuję
    niewłaściwie.
    Dlatego też nie widzę niczego złego w zwróceniu takiej uwagi Tobie.

    > PS Z kogo i kiedy można robić sobie jaja?

    Z siebie. Tak jest najbezpieczniej.
    A jeśli z kogoś, to nie wtedy, gdy pyta o coś poważnie i może nie zdawać
    sobie sprawy z tego, że ktoś z niego żartuje i przyjąć to za dobrą monetę.

    --
    PozdrawiaM