  • Data: 2004-04-27 12:25:33
    Temat: Re: ksiazeczki mieszkaniowe
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c6liat$1ldt$1@news.mm.pl>, Nixe wrote:
    > Renata Gołębiowska pisze:
    >> Ale czemu nie?
    > Nie podejmuję się wyjaśniać truizmów.

    To nie jest truizm. To teza nie do obrony.

    > Dopiero później pozwoliłam sobie na odrobinę ironii,

    Niemiłej ironii. A przecież "nie można być niemiłym dla innych"
    Nieprawdaż?

    > Jak wyżej. Cel uświęca środki.

    Czyli jednak czasami można być niemiłym dla innych? Toż to relatywizm
    moralny.

    > A napisałam, że wyłącznie?

    A czy ja piszę, że napisałaś, że wyłącznie? Ja się pytam czy
    wyłącznie. Ze znakami pytania masz takie same problemy jak ze smileyami?

    > Dlatego, że takie są kanony kultury osobistej.

    Biedne kabarety i biedni satyrycy bez krzty kultury osobistej.

    > "Gapowe" to są konsekwencje, które się ponosi.

    Tak jest. Kto jest gapa, ponosi tego konsekwencje.

    > Sądziłam, że sobie już wszystko powiedziałyśmy, ale widzę, że Ty nadal masz
    > sporo wątpliwości, a ja nie lubię zostawiać takich spraw niewyjaśnionych.

    EOT to END of topic, czyli KONIEC tematu.

    > Czy mogłbyś rozwinąć tę myśl, bo nie wiem, co chciałaś przez to powiedzieć.

    Ależ to nie jest żadna myśl. To są dwa proste pytania. Do ciebie. Znów
    jakiś problem ze znakami zapytania?

    Renata