  • Data: 2004-07-30 13:13:55
    Temat: Re: kradzież w hotelu
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Całkiem niedawno zostałem okradziony (plecaczek wraz z aparatem
    > fotograficznym). Całe zdarzenie miało miejsce podczas moje pobytu w
    > jednym z polskich hotelików. Dodam, że w pokoju znajdowała się mała,
    > zamykana na kluczyk skrytka. Dnia, kedy zostałem okradziony pierwszy
    > raz nie włożyłem aparatu do tej skrytki (wiem, byłem
    > nieostrożny, mam nauczkę). W hotelowym informatorze była notka
    > mówiąca o tym, iż za rzeczy pozostawione w pokoju hotel nie odpowiada.
    >
    > Moje pytanie brzmi: czy w takim przypadku hotel odpowiada za
    > skradzione rzeczy z pokoju hotelowego?

    Wykupujac hotelowa dobę zawarłeś umowę z hotelem, której jednym z warunków
    bylo " iż za rzeczy pozostawione w pokoju hotel nie odpowiada."
    Wiec odpowiedz powinienes sam znac.

    Każdy gość moze przyjsc i powiedziec ze mu cos ukradli. Czy w hotelu jest
    monitoring?
    Czy wchodzi sie na karte? Jezeli jedno albo drugie to bedziesz wiedziec kto
    i czy w ogole wchodzil
    do Twojego pokoju. Hotel nie moze odpowiadac za wszystkie rzeczy, jezeli
    masz cos cennego wowczas
    dajesz to recepcjonistce by schowala w sejfie hotelowym.

    > pozdr,
    > Marek

    P.