  • Data: 2004-07-30 12:42:57
    Temat: kradzież w hotelu
    Od: Marek <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,

    Całkiem niedawno zostałem okradziony (plecaczek wraz z aparatem
    fotograficznym). Całe zdarzenie miało miejsce podczas moje pobytu w
    jednym z polskich hotelików. Dodam, że w pokoju znajdowała się mała,
    zamykana na kluczyk skrytka. Dnia, kedy zostałem okradziony pierwszy
    raz nie włożyłem aparatu do tej skrytki (wiem, byłem
    nieostrożny, mam nauczkę). W hotelowym informatorze była notka
    mówiąca o tym, iż za rzeczy pozostawione w pokoju hotel nie odpowiada.

    Moje pytanie brzmi: czy w takim przypadku hotel odpowiada za
    skradzione rzeczy z pokoju hotelowego?

    pozdr,
    Marek