eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokradzież w hotelu › Re: kradzież w hotelu
  • Data: 2004-07-30 13:38:05
    Temat: Re: kradzież w hotelu
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ceditl$da5$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >

    > >
    > > Każdy gość moze przyjsc i powiedziec ze mu cos ukradli. Czy w hotelu
    jest
    > > monitoring?
    >
    > To jest problem, bo obowiazek udowodnienia szkody ciazy na gosciu. IMHO
    > zapis o braku odpowiedzialnosci za rzeczy pozostawione w pokoju jest
    > bezprawny. Gdyby go traktowac doslownie to w sejfie nalezaloby zamykac
    > WSZYSTKIE rzeczy. Inna sprawa to czy aparat zaliczamy do rzeczy
    wymagajacych
    > przechowywania.
    >
    >
    > > Wykupujac hotelowa dobę zawarłeś umowę z hotelem, której jednym z
    warunków
    > > bylo " iż za rzeczy pozostawione w pokoju hotel nie odpowiada."
    > > Wiec odpowiedz powinienes sam znac.
    >
    > By takie zastrzezenie mialo moc wiazaca, hotel musialby podpisac umowe z
    > gosciem. Wywieszenie, czy w inny sposob upublicznienie zastrzezenia
    > ograniczajacego odpowiedzialnosc nie ma skutkow prawnych ( KC art. 846
    par.
    > 5 ).

    Wiem, ze cytowanie samego siebie jest beee, ale sam sie na bledzie zlapalem
    :>
    ( sprawdzilem rzweczony przepis, ktory mial nieco inna tresc, niz
    pamietalem )

    art. 846 par. 5 ma tresc :

    Wylaczenie lub ograniczenie odpowiedzialnosci, o ktorej mowa w par. 1, przez
    umowe lub ogloszenie nie ma skutku prawnego.


    Takze w tej chwili uwazam, ze przede wszystkim nalezy udowodnic fakt
    zaistnienia szkody.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1