  • 21. Data: 2003-05-27 22:31:45
    Temat: Re: kradzież komputerów
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2003-05-28 00:14, MariuszR napisał:
    > To ty bredzisz, przeczytaj moj poprzedni post w tym wątku i naciśnij na
    > 2 link a nazjdziesz coś takiego:

    Ale powiedz mi co jest obowiązujące - prawo stanowione przez sejm, czy wierutne
    brednie wypisywane przez kogoś na jakichś stronach?

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 22. Data: 2003-05-27 22:33:13
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > W dniu 2003-05-27 15:56, BaLab napisał:
    > [..]
    >
    > #@$! Człowieku! Skończ z tymi bredniami!

    Dziękuję za wiele wnoszący głos w dyskusji :-/.

    Pzdr,
    BaLab

  • 23. Data: 2003-05-27 22:34:32
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2003-05-28 00:19, Div napisał:
    > Jeszcze raz chcialem wrzucic swoje 3 grosze.. hipermarkety typu Media Markt
    > rozprowadzaja np Windows XP home OEM i sprzedawane sa te windozy same bez
    > zadnego sprzetu.. jeslibysmy rozumieli licencje OEM jako uzytkowanie tylko i

    I robią to całkowicie legalnie ponieważ Media Markt NIE JEST strona umowy OEM.
    Zapewne kupił sprzęt z oprogramowaniem od jakiegoś dystrybutora i go rozdzielił.
    I jest to całkowicie legalne jak potwierdza to wyrok sądu, w którym M$ dostał po
    dupie, próbując twierdzić, że są to praktyki nielegalne.

    > warszawie i sprzedaje nielegalny produkt czyli.. pirata.. niech mnie ktos

    Gwoli ścisłości - egzemplarz utworu stworzony przez Twórcę lub na jego licencji
    NIGDY nie jest piratem.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 24. Data: 2003-05-27 22:38:50
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2003-05-28 00:33, BaLab napisał:
    > Dziękuję za wiele wnoszący głos w dyskusji :-/.

    Wiesz - człowieka twierdzącego, że "Ziemia jest płaska"
    lub "W Klewkach lądują Talibowie" , można jedynie wyśmiać.
    I tak byłem litościowy i nie zabiłem Cię moim rżącym pod niebiosa śmiechem.

    Jako doradziłem komuś we wcześniejszym poście - idź i poczytaj Ustawę o prawach
    autorskich i pokrewnych, a potem wróć tutaj i przeproś za wygłaszane brednie
    na ten temat.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 25. Data: 2003-05-27 23:00:13
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:bb0pcp$9b$1@news.onet.pl...

> [...]
    prawach
    > autorskich i pokrewnych, a potem wróć tutaj i przeproś za wygłaszane

    Jak narazie w całej tej dyskusji jesteś jedyną osobą, która obraża
    wszystkich dookoła.
    Niska jakość twojej wypowiedzi świadczy o jeszcze niższej znajomości prawa
    interpretowanej według zasady, "bo ja mam zawszę rację"

  • 26. Data: 2003-05-27 23:04:51
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2003-05-28 01:00, p...@g...pl napisał:
    > Jak narazie w całej tej dyskusji jesteś jedyną osobą, która obraża
    > wszystkich dookoła.

    A to co za megalomania "wszystkich dookoła" !?
    No i pokaż mi miejsce, w którym kogokolwiek OBRAZIŁEM.

    > Niska jakość twojej wypowiedzi świadczy o jeszcze niższej znajomości prawa
    > interpretowanej według zasady, "bo ja mam zawszę rację"

    Wielki ziew...

    Ale, ale... dlaczego nie widzę Twojej wypowiedzi związanej z tematem
    wątku, tylko jakieś głodne gadki na mój temat ??

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 27. Data: 2003-05-27 23:22:21
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:bb0qth$2pu$1@news.onet.pl...

> [...]
    >
    > Ale, ale... dlaczego nie widzę Twojej wypowiedzi związanej z tematem
    > wątku, tylko jakieś głodne gadki na mój temat ??

    Czy ty robisz coś innego niż przeglądanie się w lusterku jaki to ja śliczny
    i inteligentny jestem.
    Czy naprawdę nie dostrzegasz, że wartość merytoryczna twoich wypowiedzi,
    szczególnie na grupie prawniczej jest zerowa. Oprócz kilku inwektyw i
    własnych opinii nic nie wnosi.
    Mam nadzieję, że nie kształcisz się w kierunku prawniczym, bo było by to ze
    szkodą dla tego zawodu, jeśli udałoby ci się ten kierunek ukończyć.

  • 28. Data: 2003-05-27 23:45:25
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2003-05-28 01:22, p...@g...pl napisał:
    > Czy ty robisz coś innego niż przeglądanie się w lusterku jaki to ja śliczny
    > i inteligentny jestem.

    Wielki ziew...
    Powtórzę swoje pytanie - dlaczego widzę głodne gadki na *mój* temat,
    a nie na sprawę poruszaną w wątku?

    > Czy naprawdę nie dostrzegasz, że wartość merytoryczna twoich wypowiedzi,
    > szczególnie na grupie prawniczej jest zerowa.

    O! To dostałeś mandat do wypowiadania się w imieniu wszystkich czytających
    tą grupę? A może zrobiłeś jakąś ankietę?
    A jeśli nie to Twoja bezczelność w wypowiadaniu się w imieniu "pana Władka"
    jest wręcz porażająca!

    > Oprócz kilku inwektyw i własnych opinii nic nie wnosi.

    Znowu muszę powtórzyć swoje pytanie - GDZIE W MOJEJ WYPOWIEDZI BYŁY INWEKTYWY!?

    Arek

  • 29. Data: 2003-05-28 00:33:09
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bb0p4n$sj4$3@news.onet.pl>, Arek wrote:
    > I jest to całkowicie legalne jak potwierdza to wyrok sądu, w którym M$ dostał po
    > dupie, próbując twierdzić, że są to praktyki nielegalne.

    Mogę prosić o jakieś konkrety? Oczywiście mówimy o sądownictwie polskim.

    --
    Marcin

  • 30. Data: 2003-05-28 00:45:58
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <0...@p...pl>, kachna.pl wrote:
    > Licencja programu OEM a także licencja edukacyjna to przykłady,
    > gdzie zakres użytku programu został zawężony do określonych
    > sytuacji, co związane jest z niższą ceną zakupu.
    >
    > Możliwość określenia w licencji zakresu, miejsca i czasu
    > korzystania z utworu wynika z Art.67 Ustawy o Prawie Autorskim.

    Ale ciągle pozostaje ta sama wątpliwość: Czy pogwałcenie warunków licencji
    to złamanie prawa autorskiego czy też umowy cywilno-prawnej z
    licencjodawcą?

    --
    Marcin