    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <i51gpt$p4p$1@mx1.internetia.pl> <sf8do.4918$RS2.616@hurricane>
    <i534t2$dfp$1@mx1.internetia.pl> <OU9do.115451$S46.54827@hurricane>
    <4c752c1c$0$27039$65785112@news.neostrada.pl>
    <eSLdo.114608$NG7.46337@hurricane>
    <4c77f36a$0$22793$65785112@news.neostrada.pl>
    <OUVdo.39948$3F1.30811@hurricane> <i5asj8$thn$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: korzystanie z wewnętrznego parkingu
    Date: Sat, 28 Aug 2010 20:22:51 +0100

    > Nie pojmujesz że nikt tutaj nie twierdzi że niszczenie jest zgodne z
    > prawem?

    Ale jak widze poleca. Zachecanie do takiego czynu tez ch7yba nie bardzo jest
    zgodne z prawem?

    > Powtarzam, przyjedź do Polski, wykup sobie miejsce parkingowe - i niech
    > Ci ktoś obcy na tym miejscu zaparkuje.

    Ale autor watku pisze, ze tamto miejsce nie jest wykupione i nie okupowane.

    > Wtedy zobaczysz co prawnie możesz zrobić. Podpowiem - praktycznie NIC
    > co by mogło rozwiązać problem.

    To juz problem polityki, dlatego ja przywojue.
    To sejm uchwala ustawy w tym i prawne. Im slabszy sejm w stylu PO i PiS tym
    prawo coraz gorsze bo pisane pod konkretne firmy ktore to sobie normalnie
    kupuja. A potem zdziwnienie obywatela, ze nic nie moze zrobic... no nic.

    > U mnie oprócz miejsc parkingowych są garaże. Garaże są trochę odsunięte
    > od ulicy, na tyle że jest miejsce na zaparkowanie samochodu przed
    > garażami.
    >
    > Dzień w dzień są awantury, bo ludzie sobie parkują na tych wjazdach do
    > garaży i ludzie nie moga rano do pracy wyjechać.

    Trudno, ale czy w zwiazku z tym mozna komus wybic szybe? Jesli mi samochod
    zaparkuje na chodniku w przejsciu to moge go zdemolowac, bo zagrodzil mi
    droge?
    A poza tym co na to zarzadca terenu? Nic, to co on jeszcze robi na swoim
    stanowisku? Moze warto wrocic do zrodel i zdefiniowac kto i jakie ma
    obowiazki... jak sadze w Polsce nie do ruszenia bo kazdy sie boi urzednika,
    co wynika z ... polityki...
    Dlatego polityka jest taka wazna w kazdym aspekcie zycia w systemie
    demokratycznym opartym na wyborach powszechnych. Widac, ze o tym ludzie
    zapominaja glosujac na pana lepiej wygladajacego w TV....

    > Wcale się nie zdziwię jak taki gość który się dwudziesty raz w miesiącu
    > spóźnił do pracy przez takiego gnojka, za dwudziestym pierwszym razem
    > czekając na taksówkę rzuci cegłą w przednią szybę samochodu blokującego.
    > Każdy ma jakiś poziom wnerwienia powyżej którego przestaje panować nad
    > sobą.

    Bo sie do pracy spoznil i nie zapanowal nad soba? A co to jest praca, ze w
    imie niespoznienia sie mozna komus niszczyc mienie?
    Czy praca DLA KOGOS na godziny jest az takim zaszczytem i czyms wyjatkowym?
    Ja nie przypominam sobie bym kiedykolwiek mial jaki kolwiek wyrzut sumienia,
    ze spoznilem sie do pracy... nigdy nie gnalem na zlamanie karku po ulicach
    bo sie spoznie... czy stracilem panowanie nad soba...
    Pomysl tylko, idziesz komus robic dobrze, bo to ty dajesz pracodawcy chleb a
    nie odwrotnie:))) i jeszcze narazasz swoje zycie gnajac na ulicy, narazasz
    swoje wspozycie z sasiadami przez co? Przez to, ze oddajesz swoj czas komus
    innemu,... moze warto zrewidowac swoje postawy, piorytety, inaczej mowiac,
    moze warto znow byc czlowiekiem?