    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: korzystanie z wewnętrznego parkingu
    Date: Sat, 28 Aug 2010 11:40:24 +0000 (UTC)
    <i51gpt$p4p$1@mx1.internetia.pl> <sf8do.4918$RS2.616@hurricane>
    <i534t2$dfp$1@mx1.internetia.pl> <OU9do.115451$S46.54827@hurricane>
    <4c752c1c$0$27039$65785112@news.neostrada.pl>
    <eSLdo.114608$NG7.46337@hurricane>
    <4c77f36a$0$22793$65785112@news.neostrada.pl>
    <OUVdo.39948$3F1.30811@hurricane>

    pmlb wrote:

    > "gazebo" <g...@c...net> wrote in message

    > Niszczenie samochodow. Od kiedy to w Polsce sotsuje sie zasade na
    > lamane prawo mam prawo zlamac? I az cisnie sie samo - jak mozna dac
    > polakowi dostep do broni?! Toz, bylo by wiecej trupow nie w
    > Afganistanie.

    Nie pojmujesz że nikt tutaj nie twierdzi że niszczenie jest zgodne z
    prawem?

    Powtarzam, przyjedź do Polski, wykup sobie miejsce parkingowe - i niech
    Ci ktoś obcy na tym miejscu zaparkuje.

    Wtedy zobaczysz co prawnie możesz zrobić. Podpowiem - praktycznie NIC
    co by mogło rozwiązać problem.

    U mnie oprócz miejsc parkingowych są garaże. Garaże są trochę odsunięte
    od ulicy, na tyle że jest miejsce na zaparkowanie samochodu przed
    garażami.

    Dzień w dzień są awantury, bo ludzie sobie parkują na tych wjazdach do
    garaży i ludzie nie moga rano do pracy wyjechać.

    Wcale się nie zdziwię jak taki gość który się dwudziesty raz w miesiącu
    spóźnił do pracy przez takiego gnojka, za dwudziestym pierwszym razem
    czekając na taksówkę rzuci cegłą w przednią szybę samochodu blokującego.
    Każdy ma jakiś poziom wnerwienia powyżej którego przestaje panować nad
    sobą.

    --
    Pozdro
    Massai