  • Data: 2010-08-27 21:57:07
    Temat: Re: korzystanie z wewnętrznego parkingu
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pmlb" <b...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:LGLdo.114603$NG7.108764@hurricane...

    > To prawda z tym parkowaniem w Polsce...
    > Aczkolwiek w UK w centrach miast, tez jest nie wesolo z parkowaniem,
    > owszem parkingi duze, platne sa zawsze z miejscami wolnymi, ale darmwego
    > postoju szukac ze swieca;(

    Ja miałem na myśli parkingi jako takie, a nie tylko darmowe. Naprawdę
    skłonny jestem płacić za postój (oczywiście kwotami w ramach zdrowego
    rozsądku) i mieć święty spokój, niż krążyć po całym mieście w poszukiwaniu
    skrawka wolnego miejsca. A w Polsce jest bryndza nawet z płatnymi
    parkingami. A już kuriozalne są placyki "tylko dla pracowników" przy
    budynkach użyteczności publicznej i oczywiście zero miejsc dla petentów.

    K.