  • 11. Data: 2009-04-03 21:55:48
    Temat: Re: konto pocztowe a odejście z pracy
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Cavallino pisze:

    > ROTFL !!!
    > Te przyszłe prywatne maile też ma od razu wykasować?

    "Przyszłym prywatnym mailom" podać nowy adres kontaktowy, a wszelkiej
    maści spam zostawić szefowi.

    --
    animka

  • 12. Data: 2009-04-03 21:58:02
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Jenka pisze:
    > animka (a...@t...nie.ja.wp.pl) w wiadomości

    > Może lepiej wróć do dyskusji o capuccino na pl.biznes.banki...
    >
    > (Dla zainteresowanych <gr5kp4$cnr$1@node1.news.atman.pl>).

    No i coś ty tu maglarko wymodziła? LOL

    --
    animka

  • 13. Data: 2009-04-03 22:05:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > "Przyszłym prywatnym mailom" podać nowy adres kontaktowy, a wszelkiej
    > maści spam zostawić szefowi.

    Ale po jakiego, jak nie trzeba sobie życia komplikować i wystarczy
    powiedzieć "NIE !"?

  • 14. Data: 2009-04-03 22:13:58
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    witek pisze:

    > Masz u mnie piwo.

    A ty u mnie kozę od swojego mleka :-)

    --
    animka

  • 15. Data: 2009-04-03 22:16:27
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "PYTON" <j...@i...pl> pisze:

> [...]
    > chciała się rozliczyć ze służbowego komputera, Tel itp. Jej szef stwierdził
    > że musie też podać hasło do konta i nie może się na nim logować. Tłumaczy to
    > tym że na konto mogą przychodzić informacje poufne dotyczące firmy. I moje
    > pytanie, czy pracodawca może żądać wydania hasła do konta? W końcu konto
    > zostało założone przez nią i jest na jej imię i nazwisko. Dziewczyna
    > odmówiła podania hasła twierdząc że nie chce żeby ktoś mógł wysyłać z jej
    > konta korespondencję podszywając się pod nią. Czy ktoś ma pomysł czym się

    Jeśli konto było używane jako "służbowe" to podejście szefa ma jakiś
    sens praktyczny ale odmowa "oddania" konta jest też uzasadniona.
    Istnieje prosta metoda "techniczna" pogodzenia *oficjanie* wyrażanych
    celów obu stron:

    http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=
    8152&cbid=-1evr3b85qi6rn&src=cb&lev=answer
    Canceling your Gmail address
    [...]
    Once you delete your Gmail address, you can't reactivate it, and you
    won't be able to retrieve any messages.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Podziwiać należy wielkie czyny, a nie słowa.

  • 16. Data: 2009-04-03 22:16:36
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Cavallino pisze:

    > Ale po jakiego, jak nie trzeba sobie życia komplikować i wystarczy
    > powiedzieć "NIE !"?

    Można, ale po co sobie szarpać nerwy jak się chce jak najszybciej uciec z
    firmy takiego głupiego szefa?

    --
    animka

  • 17. Data: 2009-04-03 22:18:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Można

    I wszystko na temat.
    Asertywność to pożądana cecha.

  • 18. Data: 2009-04-04 02:44:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Cavallino wrote:
    > Asertywność to pożądana cecha.

    tylko czasami duzo kosztują wpisy w sądach jak się asertywność spotka z
    osłem szefa. Przerabiane w praktyce.

  • 19. Data: 2009-04-04 02:44:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    animka wrote:

    > A ty u mnie kozę od swojego mleka :-)

    przeciez ty mleka nie dajesz.

  • 20. Data: 2009-04-04 05:24:13
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > ROTFL !!!
    > Te przyszłe prywatne maile też ma od razu wykasować?
    >
    > Od razu widać że kompletnie nie czujesz tematu, o którym się wypowiadasz.

    Nie zwracaj na nia uwagi to usenetowa przyslowiowa blondynka która nie
    rozumie wiekszosci tego co sie do niej pisze.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl