  • 51. Data: 2009-04-06 17:29:47
    Temat: Re: konto pocztowe a odejście z pracy
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    PYTON wrote:

    > Czy ktoś ma pomysł czym się podeprzeć na rozmowie z szefem ??

    Regulaminem gmaila

    Czynności zabronione
    Poza wykonywaniem czynności uznanych za naruszenia w warunkach
    korzystania z usługi (i/lub innych czynności o takim charakterze)
    użytkownikom nie wolno:
    [...]
    Sprzedawać, odsprzedawać ani przekazywać kont Gmail oraz handlować nimi
    lub w inny sposób wykorzystywać ich do nieautoryzowanych celów komercyjnych.

    http://mail.google.com/mail/help/intl/pl/program_pol
    icies.html

    M.

  • 52. Data: 2009-04-06 17:35:38
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> pisze:

> [...]
    > Sprzedawać, odsprzedawać ani przekazywać kont Gmail oraz handlować
    > nimi lub w inny sposób wykorzystywać ich do nieautoryzowanych celów

    Czyli pracodawca "podżegał do łamania regulaminu usługi"? :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Śmierć z każdym potańcuje.

  • 53. Data: 2009-04-06 19:50:15
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:trk2l04ijzn9.shqonaroofdf$.dlg@40tude.net Henry(k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> pisze:

    > Oczywiście że pracodawcy.
    A ja bym radził zacząć od przeczytania regulaminu danego providera.
    Potem zastanowić się, czy pracodawca ma prawo nakazać sygnowanie konta
    prywatnym nazwiskiem.
    Następnie skonstatować, że konto firmowe (także komercyjne) o nazwie
    wykorzystującej imię i nazwisko pracownika nie powinno być wykorzystywane po
    ustaniu stosunku pracy.
    A na zakończenie - na co są dowody?

    --
    Jotte

  • 54. Data: 2009-04-06 20:21:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Henry(k) wrote:

    > Niech zgadnę - jesteś informatykiem?

    po części.

    Nawet jeśli założyć, że konto jest firmowe, pracownik nie ma obowiązku
    podawania hasła jakiego używał.
    Konto jest szefa i niech sobi z nim robi co chce.

    Oczywiście w tym przypadku nie jest i nie ma o czym dyskutować.

  • 55. Data: 2009-04-06 20:51:02
    Od: leon <l...@n...interia.pl>

    Dnia 06-04-2009 o 14:39:06 Henry(k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał(a):

    > Pesel nie dotyczy pracy. A konto owszem - dostała polecenie od szefa
    > założenia konta służbowego - nie ważne gdzie, nie ważne jak brzmiące.
    > Jest polecenie, jest związek z pracą.

    analogicznie czyli jak pracodawca kaze mi sobie kupic z prywatnych
    pieniedzy komorke aby kontrahenci moglis sie do mnie dodzwonic
    to po ustaniu stosunku pracy mam mu oddac karte SIM i spisac PIN ? Idz sie
    leczyc.
    Skapy pracodawca niech w koncu zalozy konto z wlasna domena i rozesle
    informacje,ze konto eks-pracownika nie jest juz sluzbowym kontaktem.

    leon

  • 56. Data: 2009-04-06 21:12:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:610jl70ict4z.1a9o8pxydnhi0$.dlg@40tude.net...

    > Jest mowa o mieniu pracodawcy.

    Aha, czyli masło jest maślane, bo jest maślane, a jest maślane, bo jest
    maślane?

  • 57. Data: 2009-04-06 21:40:30
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Mon, 06 Apr 2009 22:51:02 +0200, leon napisał(a):
    /..../
    > Skapy pracodawca niech w koncu zalozy konto z wlasna domena i rozesle
    > informacje,ze konto eks-pracownika nie jest juz sluzbowym kontaktem.

    A skąd wiesz że to pracodawca? Tam było napisane, e szef?
    Czy się mylę?

    Czyli to może być machloja szefa żeby ominąć wewnętrzne procedury i jak
    sprawa wyjdzie to on beknie.

    Smok

  • 58. Data: 2009-04-07 17:23:26
    Od: "tHe mRuWa" <g...@D...com>

    W artykule news:gra15k$hdn$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Krzysztof 'kw1618' z Warszawy z adresu <a...@m...www.pl>
    napisał(a):

    > Ale moje pytanie jest takie: czy narzeczona sama załozyła sobie to
    > konto ? Czy może szef wydał polecenie, że na potrzeby firmy jest taki
    > system, ze pracownicy mają konta na gmailu ?
    > Bo jeśli to drugie, to można by się pokusić o stwierdzenie, że po
    > prostu to konto jest kontem pracodawcy...

    Jest taka usluga jak Aplikacje Google gdzie m.in. mozna zakladac we
    wlasnej domenie skrzynki na gmailu, do 50kont za darmo.
    http://www.google.com/a/help/intl/pl/admins/editions
    .html
    W sam raz, i to nawet nie tylko dla malych firm... a jesli nie chcialo
    mu sie chocby czegos takiego zrobic to teraz niech spada na drzewo:P

    --
    * Pozdrawiam
    * tHe mRuWa

  • 59. Data: 2009-04-10 13:52:02
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:

    > Troche dziwne, ze firma uzywa darmowych kont;
    > ale z drugiej strony patrząc gmail akurat jest technicznie dobrą usługą i
    > chętnie firmy korzystają z tego darmowego narzędzia, jest kilka
    > niedogodności - ale i korzyści sporo.

    Dla firm Google ma specjalny, płatny, pakiet usług. Skoro konto jest
    darmowe - znaczy prywatne. Nie wiem o czym tu dyskutować.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \