  • 21. Data: 2009-04-04 06:29:11
    Temat: Re: konto pocztowe a odejście z pracy
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał

    > Czyli jest to prywatne konto.
    > Normalnie pracodawca udostępnia konto firmowe.

    Poprawka - normalny

    pozdr
    lublex

  • 22. Data: 2009-04-04 06:37:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > tylko czasami duzo kosztują wpisy w sądach jak się asertywność spotka z
    > osłem szefa. Przerabiane w praktyce.

    Ale kosztują chyba osła szefa, prawda?

  • 23. Data: 2009-04-04 06:45:50
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@p...onet.pl> napisał

    > Jeśli konto było używane jako "służbowe" to podejście szefa ma jakiś
    > sens praktyczny ale odmowa "oddania" konta jest też uzasadniona.
    > Istnieje prosta metoda "techniczna" pogodzenia *oficjanie* wyrażanych
    > celów obu stron:
    >
    > http://mail.google.com/support/bin/answer.py?answer=
    8152&cbid=-1evr3b85qi6rn&src=cb&lev=answer
    > Canceling your Gmail address
    > [...]
    > Once you delete your Gmail address, you can't reactivate it, and you
    > won't be able to retrieve any messages.

    A tak właśnie bym odradzał. Definitywna likwidacja konta z brakiem
    możliwości reaktywacji? Działanie na szkodę pracodawcy... i pracodawca może
    wpaść na pomysł by w sądzie dochodzić odszkodowania. A jak konto było i jest
    (!) prywatne i z konieczności trzeba było go używać ( bo służbowego dać nie
    chcieli, a robić kazali) to niech się pracodawca ugryzie i koniec.

    pozdr
    lublex

  • 24. Data: 2009-04-04 08:03:20
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "lublex" <l...@o...pl> pisze:

> [...]
    > było i jest (!) prywatne i z konieczności trzeba było go używać ( bo
    > służbowego dać nie chcieli, a robić kazali) to niech się pracodawca

    To nie była sugestia do "natychmiastowego zastosowania" ale sugestia
    alternatywnego rozwiązania do wymienienia w "negocjacjach" celem
    *pełnego* zaspokojenia *oficjalnie* deklarowanych celów drugiej strony
    (pracodowcy) z zaspokojeniem *oficjalnie* deklarowanych celów pracownika.
    Bo śmiem podejrzewać że tak naprawdę to obu stronom niezupełnie chodzi o
    oficjalnie deklarowane cele :-)

    Wystartowaliśmy od dwóch opcji "zatrzymać sobie", "oddać pracodawcy"
    teraz mamy kolejną "nikt nie będzie miał/zniszczyć" :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Również pal - kiedy wiosna wraca - ma nadzieję, że będzie zielony.

  • 25. Data: 2009-04-04 14:40:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Cavallino wrote:

    > Ale kosztują chyba osła szefa, prawda?

    zanim kosztują jego najpierw kosztują mnie.
    A sprawy się ciagną latami.

  • 26. Data: 2009-04-04 16:03:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości news:

    > zanim kosztują jego najpierw kosztują mnie.

    Ale co?
    Wpis, w sądzie, z prawa pracy?

  • 27. Data: 2009-04-04 16:04:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Wpis, w sądzie, z prawa pracy?

    Wpisy to są w księgach wieczystych.

    --
    @2009 Johnson
    Audiatur et altera pars

  • 28. Data: 2009-04-04 16:18:23
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 3 Apr 2009 23:21:10 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Od razu widać że kompletnie nie czujesz tematu, o którym się wypowiadasz.

    przeszukaj googlegroups pod katem 'animka', wiele ci to wyjasni
    --
    marcin

  • 29. Data: 2009-04-05 10:29:08
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 3 Apr 2009 22:20:09 +0200, PYTON napisał(a):

    > Witam
    >
    > Jako że nie jestem zorientowany dobrze w temacie więc zwracam się do
    > speców. Sprawa wygląda następująco. Narzeczona pracowała w pewnej firmie.
    > Na potrzeby pracy założyła sobie pocztę na gmail.com Konto zawiera w
    > adresie tylko imię i nazwisko narzeczonej.

    Troche dziwne, ze firma uzywa darmowych kont;
    ale z drugiej strony patrząc gmail akurat jest technicznie dobrą usługą i
    chętnie firmy korzystają z tego darmowego narzędzia, jest kilka
    niedogodności - ale i korzyści sporo.

    Ale moje pytanie jest takie: czy narzeczona sama załozyła sobie to konto ?
    Czy może szef wydał polecenie, że na potrzeby firmy jest taki system, ze
    pracownicy mają konta na gmailu ?
    Bo jeśli to drugie, to można by się pokusić o stwierdzenie, że po prostu to
    konto jest kontem pracodawcy...

    > Dziewczyna
    > odmówiła podania hasła twierdząc że nie chce żeby ktoś mógł wysyłać z jej
    > konta korespondencję podszywając się pod nią. Czy ktoś ma pomysł czym się
    > podeprzeć na rozmowie z szefem ??

    W tym przypadku proponowałbym narzeczonej, aby rozesłała do stałych
    odbiorcow list pożegnalny dziękując za miłą współpracę z informacją, że
    właśnie zmienia pracę.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Taxi w Warszawie: http://grupy.3mam.net/taxi/

  • 30. Data: 2009-04-05 10:31:02
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 3 Apr 2009 23:25:45 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przyszło mi do głowy jeszcze jedno. Ponieważ dziewczyna pewnie sie łączyła
    > z tym mailem z służbowego konta, to nie wykluczone, że tam zostały hasła
    > dostępu. Dla pewności z domowego komutera bym pozmieniał te hasła.

    została też na serwerach google historia wyszukiwania i aktywność w google;
    czasem nie jest korzystne, aby dane te trafiły dopracodawcy, znając hasło
    do profilu... wszystko da się obejrzeć

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    DTP 2006