  • 21. Data: 2006-04-11 19:13:28
    Temat: Re: koncertowy sasiad
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-04-11, Boombastic <b...@p...onet.pl> wrote:

    > róznił. Najciekawsze jest to, że to jest najprawdopodobniej kobieta, wiec w
    > mordę dać też odpada.

    Chcesz powiedzieć, że nie byłeś u niej (niego) z prośbą o zmianę
    systemu budzenia?!

    Renata

  • 22. Data: 2006-04-11 20:25:45
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 4/11/2006 7:51 PM, Tomek wrote:

    > Masz problemy z czytaniem ? Gdzie napisałem, że masz dokładnie zasłonić
    > membranę.
    > Jak przewrócisz kolumny musisz słuchać muzyki stosunkowo głośno aby
    > przyniosło to oczekiwany efekt.

    Jak nie masz profilowanych kolumn rodem z "wieży dla licealistki" to
    masz kolumny prostokątne, które będą dobrze przylegać do ściany czy to
    podłogi. Głośność owszem jest potrzebna aby całe drgania szły w
    powierchnię ale w pokoju jest relatywnie cicho. Rozwiń zatem Twoją tezę,
    że "najlepiej użyć samego głośnika". Bo tego jakoś nie rozumiem. i Na
    cholerę uzywać "samego głośnika" w dodatku zadając sobie trud wytłumiaia
    go skoro kolumna jest do tego znacznie bardziej użyteczna.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 23. Data: 2006-04-11 22:13:20
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Jak nie masz profilowanych kolumn rodem z "wieży dla licealistki" to
    > masz kolumny prostokątne, które będą dobrze przylegać do ściany czy to
    > podłogi.

    Przejrzyj ofertę producentów kolumn i nie gadaj głupot. Opierasz się
    kształtach sprzętu z marketu ?

    Na cholerę uzywać "samego głośnika" w dodatku zadając sobie trud wytłumiaia
    > go skoro kolumna jest do tego znacznie bardziej użyteczna.

    Faktycznie, jeżeli masz kolumny od miniwieży to będzie ci je łatwiej położyć
    na podłodze.

    Tomek

  • 24. Data: 2006-04-11 22:40:04
    Temat: [OT]Re: koncertowy sasiad
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-04-11 22:25, osobnik Michał "Kaczor" Niemczak stwierdził, iż:

    > Jak nie masz profilowanych kolumn rodem z "wieży dla licealistki" to
    > masz kolumny prostokątne,

    To zdaje się sześcian. Poza tym, słyszał Ty o falach stojących? To niech
    poczyta i się dowie, dlaczego robi się zaokrąglenia i ścina się ścianki.

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 25. Data: 2006-04-11 23:07:26
    Temat: Re: [OT]Re: koncertowy sasiad
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 4/12/2006 12:40 AM, Marcin Nowakowski wrote:

    > To zdaje się sześcian. Poza tym, słyszał Ty o falach stojących? To niech
    > poczyta i się dowie, dlaczego robi się zaokrąglenia i ścina się ścianki.

    Po pierwsze specjalnie użyłem cudzysłowia, żeby się nie czepiać
    określenia. Po drugie - prostokąt - chodziło o płytę czołową kolumny.
    Chodzi o to, by dostawiając kolumnę do ściany czy też do podłogi dźwięk
    nie "uciekał" a leciał tam, gdzie przystawimy. Profilowanie innych
    płaszczyzn niż przednia ściana w tym wypadku mało mnie interesuje. Chyba
    rozmawialiśmy o użyteczności kolumn do "uciszenia sąsiada" a nie o akustyce?

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 26. Data: 2006-04-12 14:06:21
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Chcesz powiedzieć, że nie byłeś u niej (niego) z prośbą o zmianę
    > systemu budzenia?!

    A czytać umiesz? Nie da sie tam dostać.

  • 27. Data: 2006-04-12 22:58:53
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik ""Michał \"Kaczor\" Niemczak"" <k...@N...atn.pl>
    napisał w wiadomości news:e1ggj3$5fn$1@news.onet.pl...

    > No, metal jest dziełem szatana, teraz nawet TVN to też dzieło szatana :)
    > http://www.lool.pl/link.php?id=603

    A mi google wywalił, że to Radio Maryja jest siedzibą szatana :)

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=siedziba+szatana
    &lr=

  • 28. Data: 2006-04-13 06:35:39
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-04-12, Boombastic <b...@p...onet.pl> wrote:

    > A czytać umiesz? Nie da sie tam dostać.

    Napisałeś jedynie, że jest tam krata, więc na czym miałby polegać
    problem?

    Renata

  • 29. Data: 2006-04-13 09:57:13
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Napisałeś jedynie, że jest tam krata, więc na czym miałby polegać
    > problem?

    Krata, jak to czesto bywa, jest na korytarzu. Przy kracie nie ma żadnych
    dzwonków. Jedynie jest przy wejściu do budynku domofon. A domofonem to sobie
    niestety mogę.

  • 30. Data: 2006-04-13 13:13:46
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    On 2006-04-13, Boombastic <b...@p...onet.pl> wrote:

    > Krata, jak to czesto bywa, jest na korytarzu. Przy kracie nie ma żadnych
    > dzwonków. Jedynie jest przy wejściu do budynku domofon. A domofonem to sobie
    > niestety mogę.

    Czego sobie nie możesz?

    Renata