  • 11. Data: 2015-09-15 08:04:53
    Temat: Re: komunikacja z BOK Vectra
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > po co pytasz jak znasz odpowiedz tylko chcesz potwierdzenia
    > a te ktore ci nie pasują zwyzywasz od kaczynskich.
    >
    > nie moja wina, ze nie umiesz czytac

    A to twoja wina że chcesz promować standardy które z miejsca zostaną szeroko
    wykorzystane "przestępczo"? Jak chcesz promować standardy które są patrząc z
    jednej perspektywy "może całkiem sensowne" to nie bądź *ślepy* na inne perspektywy.
    Nie po to się rozwiązuje jeden problem żeby stworzyć dwa gorsze, a promowanie
    standardów prawa/obyczajów aż tak na rękę spamerom mnie osobiście wkurwia.
    [ Jakieś bardziej kulturalne słowo byłoby "niedokładne" ]

    --
    A. Filip
    Dobroć pełza tam, gdzie nie może iść. (Przysłowie szkockie)

  • 12. Data: 2015-09-15 08:22:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > jak coś jest nie do ciebie to wypadałoby chyba tego nie rozpowszechniać
    > i nie czytać.
    > podstawą prawną jest zwykła kultura

    Zwracam uwagę, że niniejsza grupa to pl.soc.PRAWO

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 13. Data: 2015-09-15 16:40:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    A. Filip wrote:

> [...]
    > standardów prawa/obyczajów aż tak na rękę spamerom mnie osobiście wkurwia.
    > [ Jakieś bardziej kulturalne słowo byłoby "niedokładne" ]

    nie moja wina ze nie umisz czytac i nie rozrozniasz co to jest adresat.
    pomysl

  • 14. Data: 2015-09-16 06:49:14
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 14.09.2015 o 21:52, Bartolomeo pisze:

    > Patrz co napisałeś wyżej.
    > Jesteś adresatem? Tak? To jaki masz problem, rozpowszechniaj, ujawniaj!

    Wzburzenie przesłoniło mi sens tego zdania:)
    Oczywiście masz rację!

    Z drugiej strony, co za idioci pracują w tej Vectrze?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 15. Data: 2015-09-16 06:54:45
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

  • 16. Data: 2015-09-21 13:28:47
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 13.09.2015 Wiesiaczek <W...@v...pl> napisał/a:

    > "Niniejsza korespondencja jest przeznaczona wyłącznie do użytku
    > adresata. Informujemy, że zabronione jest korzystanie z informacji w
    > niej zawartych, ich ujawnianie, rozpowszechnianie
    > lub kopiowanie bez zgody adresata. Jeżeli Państwo otrzymali omyłkowo
    > niniejszą wiadomość prosimy o powiadomienie nadawcy i usunięcie jej z
    > Państwa nośników informacji.

    Typowy korpobełkot.

    Poczytaj:

    http://czasopismo.legeartis.org/2015/01/corporate-em
    ail-bullshit-2015.html
    http://czasopismo.legeartis.org/2015/09/wlasciciel-l
    istu-adresat.html

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 17. Data: 2015-09-25 19:50:30
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .09.2015 o 13:28 Dominik & Co
    <D...@g...pl.invalid> pisze:

    > Typowy korpobełkot.

> [...]

    Ależ "ałtorytet"...

    --
    Trefniś

  • 18. Data: 2015-09-28 10:06:12
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 25.09.2015 Trefniś <t...@m...com> napisał/a:

    > Ależ "ałtorytet"...

    Jasne, tylko prawnik z praktyką, do pięt nie dorasta mądralom
    na newsach...

  • 19. Data: 2015-09-28 10:30:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-28 o 10:06, Dominik & Co pisze:

    > Jasne, tylko prawnik z praktyką, do pięt nie dorasta mądralom
    > na newsach...

    Nota bene Olgierd jest również newsowiczem i to z tej grupy.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2015-09-28 19:43:00
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .09.2015 o 10:30 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Nota bene Olgierd jest również newsowiczem i to z tej grupy.

    No właśnie o tym piszę!

    --
    Trefniś