  • 1. Data: 2015-09-13 22:29:41
    Temat: komunikacja z BOK Vectra
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    "Niniejsza korespondencja jest przeznaczona wyłącznie do użytku
    adresata. Informujemy, że zabronione jest korzystanie z informacji w
    niej zawartych, ich ujawnianie, rozpowszechnianie
    lub kopiowanie bez zgody adresata. Jeżeli Państwo otrzymali omyłkowo
    niniejszą wiadomość prosimy o powiadomienie nadawcy i usunięcie jej z
    Państwa nośników informacji.
    Dziękujemy."

    Jeśli w korespondencji z Działem windykacji Vectra wstawia taką klauzulę
    to na jakiej podstawie?
    Kto może zabronić publikacji takiego e-maila?
    Bo w tej klauzuli nie podali żadnej podstawy, więc jak to jest od strony
    prawnej?
    Zaznaczam, że nie mam z Vectrą żadnej umowy dotyczącej zachowania
    jakiejkolwiek tajemnicy.

    --
    Wiesiaczek (dziś z tych... Tychów)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 2. Data: 2015-09-13 23:08:32
    Temat: Re: komunikacja z BOK Vectra
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wiesiaczek wrote:
> [...]
    > Państwa nośników informacji.
    > Dziękujemy."
    >
    > Jeśli w korespondencji z Działem windykacji Vectra wstawia taką klauzulę
    bo do maila można sobie dopisać co się tylko chce.

    > Kto może zabronić publikacji takiego e-maila?

    nikt, tak samo jak nikt ci nie moze zabronić rzucic jajkiem w prezydenta.

    > Bo w tej klauzuli nie podali żadnej podstawy,
    bo nie muszą.

    > więc jak to jest od strony
    > prawnej?

    jak coś jest nie do ciebie to wypadałoby chyba tego nie rozpowszechniać
    i nie czytać.
    podstawą prawną jest zwykła kultura

  • 3. Data: 2015-09-13 23:32:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13-09-15 o 22:29, Wiesiaczek pisze:
> [...]
    > prawnej?
    > Zaznaczam, że nie mam z Vectrą żadnej umowy dotyczącej zachowania

    To tłumaczenie z amerykańskich e-maili. Trochę bezsensowne. Jeśli już
    się upierają na takie pouczenia, to sensowniej byłoby powołać się na
    polskie przepisy o ochronie informacji.

  • 4. Data: 2015-09-14 04:46:45
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    il.me
    *witek* napisał(-a):

    > nikt, tak samo jak nikt ci nie moze zabronić rzucic jajkiem w
    > prezydenta.

    > podstawą prawną jest zwykła kultura

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2015-09-14 10:01:21
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 13.09.2015 o 23:08, witek pisze:

    > jak coś jest nie do ciebie to wypadałoby chyba tego nie rozpowszechniać
    > i nie czytać.
    > podstawą prawną jest zwykła kultura

    O jakiej kulturze mowa?
    Przede wszystkim to jest e-mail adresowany do mnie w sprawach, można by
    rzec służbowych a nie spowiedzi zakochanej panienki.

    Co więc ma tu do czynienia kultura?
    A co, jeśli odbiorca nie jest kulturalny? Czy może ponieść z tegotytułu
    jakiekolwiek konsekwencje prawne?

  • 6. Data: 2015-09-14 10:58:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-14 o 10:01, Wiesiaczek pisze:
    > Co więc ma tu do czynienia kultura?
    > A co, jeśli odbiorca nie jest kulturalny? Czy może ponieść z tegotytułu
    > jakiekolwiek konsekwencje prawne?

    http://czasopismo.legeartis.org/2015/09/wlasciciel-l
    istu-adresat.html

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2015-09-14 17:28:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Wiesiaczek wrote:

    > O jakiej kulturze mowa?
    > Przede wszystkim to jest e-mail adresowany do mnie w sprawach, można by
    > rzec służbowych a nie spowiedzi zakochanej panienki.

    jak do ciebie to mozesz sobie z nim robic co chcesz.
    chodzi o przypadek, kiedy do twoje skrzynki wpada list nie do ciebie.

  • 8. Data: 2015-09-14 21:52:43
    Od: Bartolomeo <n...@n...com>

    W dniu 2015-09-13 o 22:29, Wiesiaczek pisze:
    > Informujemy, że zabronione jest korzystanie z informacji w niej
    > zawartych, ich ujawnianie, rozpowszechnianie
    > lub kopiowanie bez zgody adresata.

    Patrz co napisałeś wyżej.
    Jesteś adresatem? Tak? To jaki masz problem, rozpowszechniaj, ujawniaj!

  • 9. Data: 2015-09-14 22:00:58
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> pisze:

    > jak do ciebie to mozesz sobie z nim robic co chcesz.
    > chodzi o przypadek, kiedy do twoje skrzynki wpada list nie do ciebie.

    Więc wystarczy że "każdy spamer" coś takiego wstawi sobie do stopki i stwierdzi że
    dostałeś jego email (spam) przypadkowo żebyś nie mógł zraportować jego spamu?

    Weź ty się dostosuj do świata jaki jest a nie takiego jaki być powinien.

    --
    A. Filip
    Lepiej człowiekowi spotkać niedźwiedzicę, która straciła młode, niż głupca w

  • 10. Data: 2015-09-14 23:34:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    A. Filip wrote:

> [...]
    >
    > Weź ty się dostosuj do świata jaki jest a nie takiego jaki być powinien.

    po co pytasz jak znasz odpowiedz tylko chcesz potwierdzenia
    a te ktore ci nie pasują zwyzywasz od kaczynskich.

    nie moja wina, ze nie umiesz czytac