    From: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komornik meilem zajmuje pobory pracownika
    Date: Mon, 06 Feb 2006 18:27:07 +0100

    Michał Wilk napisał(a):

    > Jesli nie, to pomoge - wyrazac zgody na doreczenia przez Poczte nie
    > trzeba, co wynika z art. 39 kpa, natomiast na doreczanie za pomoca maili

    Art. 39. Organ administracji publicznej doręcza pisma za
    pokwitowaniem przez pocztę, przez swoich pracowników lub przez
    inne upoważnione osoby lub organy.
    orzeczenia sądów

    Tu mowa tylko o POCZCIE POLSKIEJ ?

    > tak - co wynika z kolei z art. 39(1) par. 1 pkt 2 kpa

    A co mi tam .. CTRL C CTRL V z lexa:
    Litwiński P. artykuł P Rzeczposp. 2005/6/9 - t.2
    Z e-podaniem do urzędu.

    Przepis [art. 46 § 3 k.p.a.] stanowi bowiem in fine, iż "organ
    doręcza pismo w formie innej niż forma dokumentu
    elektronicznego", podczas gdy art. 391 § 1 nie mówi o doręczaniu
    pism w postaci dokumentu elektronicznego, lecz "za pomocą
    środków komunikacji elektronicznej". Powyższa niekonsekwencja
    terminologiczna ma o tyle istotne znaczenie dla jasności
    przepisów, że środki komunikacji elektronicznej należą do
    szerszej kategorii środków porozumiewania się na odległość,
    podczas gdy dokument elektroniczny to wyłącznie efekt takiego
    porozumiewania się. Jednocześnie przez pojęcie środków
    komunikacji elektronicznej rozumie się m.in. wiadomości SMS i
    komunikatory internetowe.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum