  • Data: 2013-03-13 20:18:11
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, March 13, 2013 8:10:31 PM UTC+1, Kris wrote:

    > Cyt.
    >
    > "...Nie zdążyłem. Miałem na to tylko 30 dni..."
    >

    > TYLKO 30 dni;)
    >
    > Gość sam sobie winien

    Zglosil skarge na komornika, co powinno byc automatycznie
    zmienione przez sad na powodztwo przeciwegzekucyjne.

    Czlowiek niewinny powinien byc pod szczegolna ochrona prawa.
    To nie on powinien udowadniac swoja niewinnosc,
    a tu okazuje sie, ze przepisy go do tego zmuszaja,
    nie pomagajac przy tym, a wrecz utrudniajac i narazajac na koszty.

    Zawsze bede pietnowal razacy brak sprawiedliwosci.
    To sprawiedliwosc powinna stac ponad prawem,
    a nie prawo ponad sprawiedliwoscia. *

    WM

    *
    Kiedys jakis satyryk powiedzial :)
    '' Tu nie ma sprawiedliwosci. Tu jest sad! ''

    > I niestety jak się wczytać to przeważnie tak bywa we wszystkich głośnych medialnie
    sprawach.