  • Data: 2013-03-13 20:19:05
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris napisał:

    > Cyt.
    > "...Nie zdążyłem. Miałem na to tylko 30 dni..."
    >
    > TYLKO 30 dni;)
    > Gość sam sobie winien

    Chwila chwila, chcesz powiedziec, ze zabranie komus czegos jest dobre, a
    koles samo sobie winien?

    Po pierwsze - to nie powinno go obchodzic, nikt mu nie powinien nic
    zabierac. A jesli chce ktos mu cos zabrac to najpierw go poinformowac co
    mu zabieraja i dlaczego.

    Nie robcie z uczciwych ludzi wielbladow i nie wybielajcie tych,
    dzialajacych na granicy prawa (lub poza nia), bo znaja sie lepiej i
    wiedza kiedy moga zabrac i po jakim czasie ich zabranie bedzie "wybielone".

    Gdzie sie podziala ludzka jakakolwiek uczciwosc?

    Komornik powinien pluc sobie w brode za pomylke, i pierwszy przepraszac,
    proszac o przyjecie przeprosin, a nie zajumac nieslusznie czyjas rzecz i
    wypinac sie dupskiem plujac na poszkodowanego, ze to "przeciez jego wina".

    JAk komornik bierz ecos, czego nie powinien, to wina komornika.

    A nie poszkodowanego.