  • 31. Data: 2010-12-17 18:55:13
    Temat: Re: kolejne kretyństwo Korwina
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2010-12-17 19:45, Alek pisze:

    > Jeśli dla ciebie stwierdzenie, że facet "wydala z siebie bzdurę za
    > bzdurą" oznacza 100% zgodę z tym co napisał to jesteś nieźle porąbany.

    No - wysoce merytoryczne odniesienie się. Nie ma co.
    Przeczytałeś chociaż?
    :)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 32. Data: 2010-12-17 18:56:10
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maruda" <n...@c...pl> napisał

    > On obnaża żałosne kretyństwo, niekonsekwencję i bezsens systemu
    > obowiązującego na tym terenie, który niektórzy błędnie nazywają
    > prawem

    On obnaża przede wszystkim swoją nieznajomość i niezrozumienie tego co
    próbuje komentować i oceniać. A przez stosowane formy przekazu (mniej
    lub bardziej świadomie) daje do zrozumienia, by nie traktowac tego
    serio. I prawie nikt tego serio nie traktuje, z wyjątkiem garsatki
    jego wyznawców.
    Te jego gadki to wyłącznie happening ale tacy jak ty łykają to z całą
    powagą.

  • 33. Data: 2010-12-17 19:00:22
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 15:55:27 +0100, Maruda napisał(a):

    > Dwóch zgodnych
    > żulów nie może mieć większej władzy, niż jeden intelektualista.

    Dlaczego? Bo intelektualiście się to nie spodoba?

    Henry

  • 34. Data: 2010-12-17 19:02:32
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał

    > A czym się różni przemoc rasowa od przemocy kibolskiej?

    A choćby tym, że w imię nienawiści rasowej wymordowano miliony osób a
    ofiary kiboli można liczyć w dziesiątkach.

  • 35. Data: 2010-12-17 19:03:57
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:c84yn6dkftsd.1k6s5t0xhcwcu$.dlg@40tude.net...

    > Dlaczego?
    Bo jest to po prostu idiotyzmem.

    --
    Jotte

  • 36. Data: 2010-12-17 19:04:49
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał

    > Widać że jesteś pokrojem człowieka zniewolonego, i brakuje Ci
    > "państwa
    > opiekuńczego"

    Jeśli z tego co napisałem wyprowadzasz taki wniosek to znaczy że to
    tobie czegoś brakuje, konkretnie piątej klepki.

  • 37. Data: 2010-12-17 19:10:18
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał

    > Ale trzeba przyznać że facet ma w wielu sprawach racje, zwłaszcza w
    > tym, że wolny a nie zniewolony człowiek, sam powinien o sobie
    > decydować, co dla niego jest dobre a co nie.

    W wielu sprawach ma rację, ale w tym wątku nie o takich mowa.
    Została zacytowana bzdura jego autorstwa, a ty zamiast przeczytać
    i pomyśleć - odruchowo rzucasz się swojemu idolowi z odsieczą.
    I kto tu jest zniewolony?

  • 38. Data: 2010-12-17 19:12:19
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    wiadomości news:iegbof$f0h$1@news.onet.pl...

> [...]
    > prawie nikt tego serio nie traktuje, z wyjątkiem garsatki jego wyznawców.
    > Te jego gadki to wyłącznie happening ale tacy jak ty łykają to z całą
    Idiotów nigdzie nie brak.
    Korwin przypomina mi małpę w ZOO. Śmieszna, można przyjść popatrzyć,
    rozerwać się, ale potem wraca się do domu i codziennego życia.
    Tyle, że małpa to małpa, człowieka nie udaje, a Korwin - tak.

    --
    Jotte

  • 39. Data: 2010-12-17 21:00:53
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 20:02:32 +0100, Alek napisał(a):

    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał

    > A choćby tym, że w imię nienawiści rasowej wymordowano miliony osób a
    > ofiary kiboli można liczyć w dziesiątkach.

    I jak dostaniesz w trąbę od kibola to Ci będzie lżej? Masz większe szanse
    zarobić od kibola.

  • 40. Data: 2010-12-17 21:03:13
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 17 Dec 2010 19:56:10 +0100, Alek napisał(a):
    /.../
> [...]
    > wyznawców.
    > Te jego gadki to wyłącznie happening ale tacy jak ty łykają to z całą

    Sie bedzięsz śmiać baranim głosem, jak któryś z tych oskarżonych zacznie
    apelować, że jest Żydem.