  • 11. Data: 2006-04-07 11:50:42
    Temat: Re: kolejna wygrana z fotoradarem
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Lukasz wrote:

    > No ale jak A i B nie będa mieli alibi? To przecież rodzina i będą tak
    > zeznawać, zeby żaden nie zapłacił.

    To już problem policji, żeby udowodnić, że jedno kłamie.
    A jak już udowodni, to powinno się A lub B wsadzić tak na tydzień, żeby
    mu głupoty następnym razem wyleciały z głowy.

  • 12. Data: 2006-04-07 12:13:48
    Od: "Jacek P." <p...@p...onet.pl>

    > I dojdzie do paradoksu, że trzeba będzie mieć alibi na czas użytkowania
    > przez kogoś samochodu. Chore. Niedługo chyba faktycznie trzeba będzie
    > prowadzić "pamiętnik" z dokładnymi datami i godzinami, żeby wiedzieć, co
    > się robiło miesiąc temu, o godzinie tej i tej oraz gdzie się było w danej
    > chwili.

    Jest prostsze rozwiązanie (a nawet dwa):
    1. Nie przekraczać dozwolonej prędkości
    2. Jak się już zaliczy wpadkę z fotoradarem - to po prostu zapłacić.

    Pozdrawiam
    Jacek P.

  • 13. Data: 2006-04-07 14:17:40
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Jacek P." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 1. Nie przekraczać dozwolonej prędkości
    > 2. Jak się już zaliczy wpadkę z fotoradarem - to po prostu zapłacić.

    A kto ma zaplacic skoro wlasciciel nie prowadzil a na fotce twarz jest
    zamazana??

    Jacek

  • 14. Data: 2006-04-08 18:00:06
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "PROND" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > czyli jak ci zadadza pytanie "kto mogl jechac" to sie nie wyslizgasz :)

    Na tak zadane pytanie można podać listę kilkudziesięciu osób. Żadna z nich
    nie musi pamiętać co robiła danego dnia, wystarczy że potwierdzi iż od
    czasu do czasu pożycza to auto.
    Można też dorzucić nazwisko osoby, która zmarła po dacie wykroczenia :)

  • 15. Data: 2006-04-09 07:27:43
    Od: "Bernard Figiel" <y...@p...fm>

    PROND wrote:

    > czyli jak ci zadadza pytanie "kto mogl jechac" to sie nie wyslizgasz
    > :) p

    nieprawda. lista osob ktore _mogly_ jechac jest bardzo dluga

    --
    YooDash

  • 16. Data: 2006-04-09 08:41:55
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Użytkownik "PROND" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > czyli jak ci zadadza pytanie "kto mogl jechac" to sie nie wyslizgasz :)
    Sęk w tym, ze nie ma prawnego obowiązku na to pytanie odpowiadać.

    --
    Artur Golański

  • 17. Data: 2006-04-09 10:20:03
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Artur Golanski napisał(a):

    > Sęk w tym, ze nie ma prawnego obowiązku na to pytanie odpowiadać.

    Hę?

    Ma obowiązek powiedzieć komu powierzył pojazd do kierowania we wskazanym
    czasie i miejscu.

    --
    Falkenstein

  • 18. Data: 2006-04-09 11:11:09
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Otto von Falkenstein <F...@g...pl> napisał:

    >Ma obowiązek powiedzieć komu powierzył pojazd do kierowania we wskazanym
    >czasie i miejscu.
    Tylko czasie, a NIE 'miejscu'. Dalej, to wcale nie oznacza, że ma
    wiedzieć, kto kierował w danym czasie (i np. kim jest osoba na zdjęciu
    z fotoradaru). Przykład powierzyłem samochód synowi, a on w tym czasie
    pozwolił poprowadzić kumplowi, który popełnił wykroczenie.

    --
    Artur Golański

  • 19. Data: 2006-04-09 14:37:16
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Jacek P. napisał:
    > 2. Jak się już zaliczy wpadkę z fotoradarem - to po prostu zapłacić.

    W tym wypadku kierujący musiałby najpierw zostać poinformowanym o wpadce
    z fotoradarem, a to się jeszcze nie stało. I raczej przed przedawnieniem
    się nie stanie, skoro nikt nie wie kto wtedy prowadził.

    -------------------+
    -------------------+

  • 20. Data: 2006-04-09 15:00:09
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > z fotoradaru). Przykład powierzyłem samochód synowi, a on w tym czasie
    > pozwolił poprowadzić kumplowi, który popełnił wykroczenie.

    To się syna przesłucha jako świadka i już jest mamy winnego.
    No chyba że jechali w kilku i co chwila zmieniali sie za kółkiem.

    Ewentualnie gdybyś miał trójkę dzieci z prawami jazdy to syn mówi, że
    udostępnił twoje auto któremuś z rodzeństwa. A że nie musi obciążać osoby
    bliskiej to koniec tematu?