  • Data: 2005-06-29 15:38:28
    Temat: Re: kojec dla psa przy płocie
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:d9udvd$9jt$1@inews.gazeta.pl Grzesiex <s...@g...pl>
    pisze:

    > luudzie!!! ja nie sądze że sąsiad ma jakiś obowiązek przeniesienia psa!
    > Pytam tylko czy jakieś przepisy to regulują!! nie chcę żadnych porad jak
    > wychować dzieci! nie chcę porad ogrodnika jakie krzewy mam posadzić, nie
    > chce ofert od ślusarzy, spawaczy i innych firm co mi blachą płot obiją.
    No widzisz? Ty nie chcesz tego, nie chcesz tamtego, a sąsiad nie chce z Toba
    gadać o Twoich problemach. Czyli jest OK.

    > zadałem proste pytanie CZY można coś prawnie z tym zrobić.
    To czemu nie wynajmiesz prawnika? Będziesz mógł żądać, pytać (i płacić).
    Proponuję abyś spróbował zawiadomić np. policję, że ten pies może
    eksplodować. Albo że jest promieniotwórczy. Może zajmą się sprawą (choć nie
    wiem, czy tak jak oczekujesz)

    Jotte