  • Data: 2005-06-29 15:59:44
    Temat: Re: kojec dla psa przy płocie
    Od: "Gazeta" <abbon[bezspamu]@b3zsp4mu.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A myślałem że to jest grupa pl.soc.prawo

    Tak jest, ale to nie znaczy ze mamy obowiazek udzielac ci darmowych porad
    prawnych. Jezeli problem nas zainteresuje to chetnie go omowimy, ale ty
    robisz tutaj wielka awanture, obrazasz uzytkownikow bo boisz sie ze twoje
    dzieci nie sa na tyle madre zeby nie draznic psa sasiada. Jezeli tobie nie
    chce sie zakrywac siatki to czemu sasiadowi mialo by sie chciec przeniesc
    psa?
    Porada prawna kosztuje okolo 150 PLN, nie widze zadnego powodu dla ktorego
    mielibysmy ci podarowac 150 zlotych.