  • Data: 2005-06-29 15:57:43
    Temat: Re: kojec dla psa przy płocie
    Od: "czubcia" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Samotnik" napisał w wiadomości

    > Ale czy kojec dla psa to budowla? Mam wątpliwości...

    1) A czy altanka to budowla? Także nie, a jednak prawu budowlanemu podlega.
    2) Sąsiad wykorzystał wspólny płot bez zgody współwłaściciela. Tu chyba
    także nie wszystko jest ok.

    > To tylko po Twojemu... Sąsiad ma prawo trzymać u siebie psa i koniec -

    Owszem, zgadzam sie. Ale ma rónież obowiązek dołożyć wszelkich starań by
    jego pies nie stanowił jakiegokolwiek i dla kogokolwiek zagrożenia. Nie
    ważne czy pies biega w kojcu czy po posesji. Siatka nie stanowi należytego
    zabezpieczenia przed ciekawskimi dziećmi. Właściciel psa powinien
    przewidywać że małe dziecko może złapać za siatkę i zostanie pogryzione
    przez agresywnego psa. To całkiem realna sytuacja.

    > Wystarczy posadzić tam jakiś krzew przy
    > siatce i będzie po sprawie. I psa nie będzie widać, i dziecku się nic
    > nie stanie. Jedyne zdroworozsądkowe rozwiązanie.

    Można też kojec wybudować 40 cm od płota i żadne dziecko by tam nie sięgło.
    Po problemie.

    pozdrowienia
    czubcia