  • Data: 2005-06-29 16:39:08
    Temat: Re: kojec dla psa przy płocie
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A jeśli to pies skacze po płocie i pysk na moją stronę przekłada? mogę mu go
    uciąć bo jest po mojej stronie? ;) żartuje ale to nie tak że ja chce kogoś
    straszyć policją, prokuratorem czy sądem. jest pies z jednej strony i dzieci
    z drugiej i ciekawi mnie kto ma zabezpieczyć żeby sie nie spotkały? Dziecko
    też może krzywde psu zrobić np. patyk w oko. czemu to ja mam ponosić koszty
    ew zabezpieczenia jeśli ,być może to należy do obowiązku sąsiada? to właśnie
    chciałbym ustalić.Nie mam zamiaru i nie jestem upierdliwym sąsiadem któremu
    wszystko przeszkadza (mam nadzieję ;))