  • 151. Data: 2005-05-31 21:54:59
    Temat: Re: kodeks drogowy ... ciąg dalszy
    Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@p...net>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> pisze:
    > oznakowanie poziome na tym "rondzie" jest zrobione dla zwykłego
    > skrzyżowania z wysepką na środku.
    > Jakiś palant postawił tam znak ronda.
    > Należy wywalić znak ronda, albo przemalować pasy, żeby to było rondo.

    Czyli mogę sobie skręcić od razu w lewo, nie objeżdżając wysepki :>?

    --
    ŁK http://moze.przeczytaj.sobie.to

  • 152. Data: 2005-05-31 23:27:44
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Artur M. Piwko wrote:
    > In the darkest hour on Tue, 31 May 2005 18:33:04 +0200,
    > regent... <r...@o...TOTEZ.pl> screamed:

    > Byles szybszy. Ale juz to opisalem wczesniej. \:

    wybaczam, 5 punktów karnych za nieustapienei pierwszeństwa i
    spowodowanie zagrożenia ;))

    --
    regent...
    (...)

  • 153. Data: 2005-05-31 23:33:12
    Temat: Re: [OT] Re: kodeks drogowy ... ciąg dalszy
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > "Rondo"? Zakładam, że masz na myśli skrzyżowanie o ruchu okrężnym nie o
    > kształcie # tylko takie z pasami w kółko.
    >
    > I "regent" odpowiedział:
    > tak oczywiście, przepraszam za niekompetencję...

    słowa rondo w kodeksie drogowym chyba brak...
    zastanawiam się , co to za rozróżnienie na
    skrzyżowanie i "skrzyżowanie #"???

    --
    regent...
    (...)

  • 154. Data: 2005-06-01 00:10:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > niech będzie odruch - porozmawiajmy o przepisach - jest to zmiana
    > kierunku ruchu, czy nie?

    Patrząc na namalowane pasy - jest. Więc tak ściśle formalnie rzecz
    biorąc to należałoby wjeżdżając na rondo wrzucać prawy migaczyk, potem
    jechać po rondzie bez włączonych kierunkowskazów (pomijając zmiany
    pasów) a potem zamigać przed zjazdem z ronda.

  • 155. Data: 2005-06-01 00:13:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    regent... wrote:

    > słowa rondo w kodeksie drogowym chyba brak...
    > zastanawiam się , co to za rozróżnienie na
    > skrzyżowanie i "skrzyżowanie #"???

    Masz dwa rodzaje skrzyżowań z wysepką po środku - jedno, które
    przypomina # (mniej lub bardziej rozdędy wysepką), a drugie, które
    przypomina słoneczko. Oba są oznaczane przez C-12 a różnią się znakami
    poziomymi, wyznaczającymi pasy ruchu.

  • 156. Data: 2005-06-01 00:19:53
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

> [...]
    > przypomina # (mniej lub bardziej rozdędy wysepką), a drugie, które
    > przypomina słoneczko. Oba są oznaczane przez C-12 a różnią się znakami

    a jeśli mają po jednym pasie???

    --
    regent...
    (...)