  • 11. Data: 2005-12-16 16:27:34
    Temat: Re: kodeks drogowy?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Arek Margraf" <U...@p...onet.plNOSPAM> napisał:

    > A skąd pojaz jadący z dołu "wiedział" że jadąc z góry - na wprost można jechać
    tylko z pasa
    A jakie to ma znaczenie z którego pasa ?
    Jako jadącemu na wprost ma obowiązek ustąpić pierwszeństwa przejazdu.

    > Miał jakieś znaki po swojej stronie jaki jest układ pasów ?
    Bez znaczenia ! Układ pasów obowiązuje jego oraz sygnalizacja.

    >czy gościu przekraczał linię ciągłom
    A gdzie tam nasz "ciąglom" ;-)

    Artur Golański
    --
    http://artgola.webpark.pl/kodeks

  • 12. Data: 2005-12-16 18:05:50
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "xxxx" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jestes zdoln..wiec dlaczego nie zająłes stanowiska w tym wątku.
    > Dobry prawnik nie znaczy dobry kierowca. Moze znac przepisy ale nie
    > potrafic je zinterpretowac. Obserwuje ten wątek i jak do tej pory nikt
    nie
    > odpowiedział. Pewnie prawnicy sa zajęci.

    gdybys byl kierowca - to bys zwrocil uwage na to kto nie zmienial
    kierunku jazdy ani nie przecinal pasa.
    tu nie trzeba wielkiej zdolnosci, obserwatorze-odsylaczu

    --
    pozdro
    ape

  • 13. Data: 2005-12-16 18:16:37
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl> napisał w
    wiadomości news:dnubqu$epp$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > http://members.lycos.co.uk/ekoton/5.jpg
    >
    > chodzi o to ze pojazd jadacy z gory uderzyl w pojazd skrecajacy, tylko
    > sytuacja byla o tyle ciekawa ze normalnie nie mogl tego zrobic bo
    przed nim
    > stal samochod skrecajcy z góry w swoje lewo. bo pojazd jadacy z gory
    wjechal
    > na pas dla skrecajacych w prawo(z gory) po czym odbil spowrotem w
    swoje lewo
    > omijajac pojazd stojacy przed nim i walnal w pojazd skrecajacy z dolo
    > lewo.

    z twoich rysunjow wynika, ze co najwyzej zjechal na linie, a nie na
    drugi pas.
    niezaleznie od wszystkiego jednak jechal na wprost, wiec mial
    niezaprzeczalne pierwszenstwo w tej sytuacji
    ze szczegolnymi pozdrowieniami dla obserwatora-odsylacza x...@w...pl :-D
    --
    pozdro
    ape

  • 14. Data: 2005-12-17 03:00:54
    Od: "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl>

    dzieki za wasze propozycje rozstrzygniecia, ja znalalem

    art24 pkt7 ust 3
    7. Zabrania się wyprzedzania pojazdu silnikowego jadącego po jezdni:
    3) na skrzyżowaniu, z wyjątkiem skrzyżowania o ruchu okrężnym lub na którym
    ruch jest kierowany.

    wg tego na skrzyzowaniu z sygnalizacja moge robic co chce i niech martwia
    sie inni. :p

  • 15. Data: 2005-12-17 11:39:21
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl> napisał:

    > ja znalalem
    Tyle, ze pierwszy lepszy przepis, który w TYM przypadku nie ma
    zastosowania.

    >7. Zabrania się wyprzedzania
    Sprawdź w definicji co to jest wyprzedzanie.
    Zastanów się kto i kogo na twoich rysunkach wyprzedza ;-)

    >wg tego na skrzyzowaniu z sygnalizacja moge robic co chce
    Nie do końca !

    Artur Golański