  • Data: 2004-06-14 18:00:05
    Temat: Re: kobieta w ciąży czy można wyrzucić?
    Od: "Magda" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Kochani,
    nie jestem w stanie przetłumaczyć Wam, na czym polega cała ta tragiczna
    sytuacja, bo musiałabym opisać 10 lat ich życia, powtarzam po raz drugi
    prosiłam o pomoc, dostałam informację jaka była mi potrzebna, podziękowałam
    osobie która mi pomogła i myślałam, że wątek się zakończy, ale niestety są
    na świecie osoby, które nie potrafią zrozumieć niektórych rzeczy i ja
    bynajmniej nie będę nikomu udowadniała, że nie jestem wielbłądem, tym
    bardziej, że sprawa nie dotyczy mnie bezpośrednio. Jest to jednak moja
    przyjaciółka, życie dopiekło jej wystarczająco i ja stanę na głowie aby jej
    pomoc, oczywiście w granicach prawa.
    Wrócę jeszcze do sprawy "obudzenia się z dzieckiem", jeżeli kogoś to tak
    bardzo dziwi to może niech zapyta na odpowiedniej grupie lub znajomego
    lekarza czy nie jest możliwe miesiączkowanie przez 4 czy 5 pierwszych
    miesięcy ciązy?

    Pozdrawiam Was gorąco

    Magda