  • Data: 2004-06-14 18:37:35
    Temat: Re: kobieta w ciąży czy można wyrzucić?
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Magda" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:cakpi8$3q0$1@nemesis.news.tpi.pl...

    >niestety są
    > na świecie osoby, które nie potrafią zrozumieć niektórych rzeczy

    Nie powinna Cię dziwić ta polemika bo na tej grupie co chwila pojawia się
    watek o kobiecie, która wiedząc że grozi jej zwolnienie z pracy zachodzi w
    ciązę, zachodzi w ciązę na wypowiedzeniu [niedawny wątek]. Ciąza stała sie
    teraz atutem przetargowym niewiele ma wspólnego z macierzyństwem. Skądinąd
    jest to jeden z powodów dla których nigdy nie zatrudniałam kobiet i to się
    raczej nie zmieni - chyba że będą po 40 - nie mam ochoty bowiem trafić na
    taką sprytną życiowo. [zaznaczam że sama jestem matką]

    > Wrócę jeszcze do sprawy "obudzenia się z dzieckiem", jeżeli kogoś to tak
    > bardzo dziwi to może niech zapyta na odpowiedniej grupie lub znajomego
    > lekarza czy nie jest możliwe miesiączkowanie przez 4 czy 5 pierwszych
    > miesięcy ciązy?

    Zdarza sie, ale jeśli próbujesz mi powiedzieć że kobieta mająca trojkę
    dzieci nie zorientowała sie że jest w ciązy to z tego wynika że ona chyba do
    bystrych nie należy. Jakieś wizyty u lekarza? Podobno brała tabletki więc
    chyba musiała odwiedzać lekarza ? Lekarz przepisywał jej recepty bez badan?
    Zresztą chcesz powiedzieć, że przez 5 miesięcy ciązy brała tabletki
    antykoncepcyjne?

    HaNkA