  • Data: 2004-06-14 17:22:40
    Temat: Re: kobieta w ciąży czy można wyrzucić?
    Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14 Jun 2004 18:50:24 +0200, Kala napisał/napisała:
    > "o ciąży dowiedzieli się za późno..."
    > Dalej, nie rozumiem, że ktoś, jak ma pieniądze, to wszystko wyda i nie odłoży
    > troszkę. Tym bardziej jak ma 3 dzieci.

    Mi sie to takze jakos nie miesci w mojej malej glowce...
    Male dziecko to spory wydatek, dziecko chodzace do szkoly to tez w zasadzie
    same wydatki, trojka dzieci to juz prawie jak 3x srednia krajowa, tyle,ze
    wydatki (jak nie wiecej). Nie wspominajac juz o lekarzach i srodkach do zycia.

    Nikogo nie pietnuje, nie oceniam etc. ale dziwna jest dla mnie ta cala
    sytuacja :/

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 70701