  • Data: 2004-06-14 18:41:47
    Temat: Re: kobieta w ciąży czy można wyrzucić?
    Od: "Magda" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Przeczytaj proszę uważnie całą dyskusję od początku.
    Mam nadzieję, że ktoś Cię oskarży o dyskryminację!
    Czytałam kilka dyskusji z Twoim udziałem i miałam o Tobie jak najlepsze
    zdanie.Chyba się pomyliłam.

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl> napisał
    w wiadomości news:cakrd1$bjr$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Magda" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Nie powinna Cię dziwić ta polemika bo na tej grupie co chwila pojawia się
    > watek o kobiecie, która wiedząc że grozi jej zwolnienie z pracy zachodzi
    > ciązę, zachodzi w ciązę na wypowiedzeniu [niedawny wątek]. Ciąza stała sie
    > teraz atutem przetargowym niewiele ma wspólnego z macierzyństwem.
    Skądinąd