  • Data: 2004-06-14 13:49:39
    Temat: Re: kobieta w ciąży czy można wyrzucić?
    Od: "Magda" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PaPi" <p...@g...home.pl> napisał w wiadomości
    news:cak9mf$s0q$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A to zmienia postac rzeczy. Mam przyzwyczajenia z szybkiego czytania.
    >
    > PaPi
    Bardzo się cieszę,
    tak czy innaczej dziękuję wszystkim za udział w dyskusji, znalazłam paragraf
    dzięki osobie podpisującej się nickiem brett,
    wcześniej źle wpisywałam hasło w googlca.
    Mam nadzieję, że argumenty w postaci konkretnych paragrafów przemówią do
    Pani Właścicielki.
    A tak na marginesie to dobrze by się stało gdyby musieli się wyprowadzić bo
    wreszcie miałabym ich blisko a tak 400 km.Dziwię się im też,że mimo braku
    perspektyw tam mieszkają, tu też marne szanse bo bezrobocie ale przynajmniej
    bliżej rodziny i przyjaciół.

    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam Wszystkich

    Magda