    From: "Krzysztof Kudźma" <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kłopot z rowerem w banku PKO BP S.A.
    Date: Mon, 2 Aug 2004 13:54:26 +0200

    KK:

    > A mnienie obchodzi JAKIMjezdzisz rowerem i ILE MIEJSCA zostaloby,
    > gybys np wjechal nim do kościoła, kina, zy do mnie do pokoju.

    Jeżeli to takie ważne to mój rower zajął niecały metr kwadratowy powierzchni
    za drzwiami a zostało z 10 metrów kwadratowych wolnej przestrzeni.
    Usatysfakcjonowany?

    > To odpowiedz SOBUE najpierw na pytanie JAPIM PRAWEM wjechales do banku

    Wstawiłem rower prawdopodobnie bezprawnie (do tej pory nie dowiedziałem się
    jakie
    przepisy to regulują). Ale mi ciągle chodzi o to czy ten ochroniarz mógł
    zrobić to co zrobił.
    Jeżeli mógł to jaka jest podstawa prawna. I tylko tyle.
    Jeżeli jestes w stanie to poproszę o odpowiedź na to pytanie

    > CZYM to ew rozniloby sie od tego, gdybym ja samochodem tam wjechal.

    Jak nie zauważasz różnicy - może z innymi rzeczami jest to samo - to chyba
    nikt nie
    zaprasza cię do domu.