    From: "Krzysztof Kudźma" <k...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kłopot z rowerem w banku PKO BP S.A.
    Date: Mon, 2 Aug 2004 12:30:46 +0200

    KK:

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:cel39n$2pa$4@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Wiesz co ?
    > Moj samochod by sie pewnie zmiescil....

    Wiem, że to niegrzeczne co teraz napiszę,
    ale co mnie obchodzi jakim samochodem jeździsz

    > CZy imnaprawde wszystkim sie wydaje, ze sa PONAD PRAWEM ?

    Właśnie na takie pytanie oczekiwałem odpowiedzi.
    Teraz wiem, że są "jakieś" (dalej nie wiem jakie) przepisy zabraniające
    wprowadzania rowerów
    do przedsionka banku. Do tej pory jak gdzieś chciałem wstawić rower to
    - nazwę to ogólnie "ludzie z ochrony" - informowali mnie o takim zakazie i
    ja to respektowałem. Natomiast tutaj sytuacja jest inna:
    - przed bankiem nie ma stojaków,
    - w banku nie zauważyłem znaku zakazu,
    - ochroniarz przyszedł po kilku minutach.
    Ustawiłem rower wewnątrz budynku w miejscu w którym nikomu nie przeszkadzał.

    Może ktoś wie czy takie przepisy pozwalają zająć czyjąś własność (na jakiej
    podstawie).