  • Data: 2019-05-22 10:36:41
    Temat: Re: klient z buska.
    Od: ń <...@...n> szukaj wiadomości tego autora

    Ty żyjesz w jakiejś alternatywnej rzeczywistości tefaułenów.
    A ja nigdy więcej nie chcę żyć w P0-wskim landzie potomków Wehrmachtu.
    Przy czym materialnie to pewnie różnicy żadnej nie ma i nie będzie (dokąd wreszcie
    nie wypie....ą P0 z samorządów, bo P0 głównie
    obiecuje, a żłobków dla każdego HGW jak nie było tak nie ma).
    Ale teraz mam wybór włączyć tefauen czy rządówkę czy Trwam, a P0 a wcześniej LSD i
    PZL zawłaszczała wszystko, nawet w kraju
    katolickim nie dopuszczali katolickiej telewizji.

    -----
    > Skala zniszczeń jest naprawdę ogromna.
    > Ludzie sobie nie zdają sprawy ile czasu zajmnie posprzątanie tego.
    > Tu nawet nie chodzi o wymianę tych ludzi, których oni powsadzali, bo to się
    odbędzie dokładnie na tej samej zasadzie i będzie
    > prostszą częścią. Odbudowanie armii, w miarę niezależnej telewizji, wyciągnięce z
    ruiny wojska, które zostało praktycznie
    > rozbrojone i zastapione pospolitym ruszeniem. odbudowanie zaufania do policji (a
    całkiem nieźle sobie radzili w tej kwestii zanim
    > zostali przemianowani na kulonów), ogólnie podstawowego zaufania obywateli do
    państwa i zasypanie podziału na dwa plemiona,
    > odbudowanie pozycji w UE to zadanie na więcej niż dekadę pewnie. Spora częśc tego
    po prostu nie widzi, bo dopóki jesteśmy na