eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › klient nie zaplacil
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 11. Data: 2009-05-13 18:40:51
    Temat: Re: klient nie zaplacil
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek_P wrote:
    > rezist.com napisal:
    >>> co bardziej wypasionych pracownik?w ;-)
    >> I paralizator, albo dwa :P
    >> NMSP
    >
    > I zone z rewolwerem w torebce :)

    Lekarza rodzinnego z nabitym pistoletem :)


  • 12. Data: 2009-05-13 18:45:23
    Temat: Re: klient nie zaplacil
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    filemon wrote:
    >> Jak to rozumiesz? Miał krzywą ścianę, więc przy montażu
    >> porysowaliscie mu podłogę i obiliście drzwi, ale to tylko z winy
    >> krzywej ściany, a nie montażystów?
    >> Trudno tutaj ocenić, kto ma rację. Może Twój klient to jakiś
    >> Wasserman, a może faktycznie spaprano robotę?
    >> Jacek
    >
    > Krzywa sciana, wiec drzwi sa zamontowane, tak jak sie dalo je
    > zamontowac. Krzywo futryn nie zamontuje, bo drzwi nie beda spelnaly
    > swojej roli. No, ale ze sciany krzywe, to sa szpary miedzy futryna, a
    > sciana.
    > Na frutrynie jest poziom wg poziomicy.
    > Natomiast szpary/sciany powinien wyrownac fachowiec od scian.
    > No, ale jak to przestalo sie podobac, to teraz znalazly sie tez
    > wymyslone rzeczy.
    > Moze drzwii i sa obite, ale bylo tam tyle ekip, ze on sam nie wie kto
    > tego dokonal.
    > Do nas zadzwoil z ta informacja miesiac po naszej wizycie.
    > Podlogi byly nie zabezpieczone (nie my je rozbilismy), sporo ludzi
    > sie tam przewinelo.
    > Teraz moze sobie siedziec i wymyslac, ze to my,
    > bo nasza ekipa zostala jako ostatnia.
    > Inne ekipy wygonil.
    >
    > Gosc to Wasserman, albo i lepiej...

    masz protokół podpisany przez klienta po montażu z uwagami co do stanu scian
    i podłóg?

    no to na drugi raz będziesz miał.

    1. umowa lub zlecenie przed robotą. (podpisane także przez żonę jeśli jest
    wspólnota majątkowa)
    okazanie dowodu prawa do dysponowania nieruchomością.
    2. Jeśli są jakieś problemy mogące utrudnić wykonanie pracy to spisanie
    notatki.

    sciany krzywe itd... montaż na odpowiedzialność zleceniodawcy
    (podpis)

    3. Po robocie podpisany protokół odbioru.


    wtedy po braku zapłaty faktury idziesz do sądu po nakaz zapłaty.


  • 13. Data: 2009-05-14 07:32:25
    Temat: Re: klient nie zaplacil
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > 2. Jeśli są jakieś problemy mogące utrudnić wykonanie pracy to spisanie
    > notatki. sciany krzywe itd... montaż na odpowiedzialność
    > zleceniodawcy (podpis)

    Tutaj na przyszłość dołożyłbym dokumentację fotograficzną. Utrwali to
    stan miejsca pracy przed rozpoczęciem prac, w trakcie i po. Żadne
    notatki tego nie przebiją choć również będą pomocne.

    Niestety kombinacje zdarzają się z obu stron (inwestor/wykonawca), więc
    nic dziwnego, że pojawiaja się takie konflikty.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com
    http://detektywtorun.pl
    +48 509 969 040
    +48 791 969 040



strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1