  • 1. Data: 2006-02-08 15:13:47
    Temat: kk możliwości "oddalenia" oskarżenia prywatnego
    Od: b...@p...onet.pl

    Witam.
    Oskarżenie prywatne zostało oparte na dowodach nieistniejących, fałszywych i
    zdecydowanie naciągniętych. Istnieje możliwość ukręcenia łba sprawie z tego
    powodu?

  • 2. Data: 2006-02-08 15:24:14
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu b...@p...onet.pl porozsypywal nastepujace haczki:
    > Oskarżenie prywatne zostało oparte na dowodach nieistniejących, fałszywych i
    > zdecydowanie naciągniętych. Istnieje możliwość ukręcenia łba sprawie z tego
    > powodu?
    A kto oceni ze te dowody sa nieistniejace i falszywe?
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-02-08 15:49:14
    Od: "Zbyszek" <b...@p...onet.pl>

    przykład 1. bardzo prosty - jako dowód podają protokól z przesłuchania mojej
    osoby - nigdy nie byłem przesłuchiwany :)
    przykład 2. Twierdzą, że wyczerpali wcześniejsze możliwości ugody oparte na
    prawie prasowym - nie wyczrplali bo ich pismo dop redakcji nie jest, w żaden
    sposób, żadaniem zamieszczenia sprostowania, a więc nie spełnia wymogów. W
    piśmie by.lli tylko obrażeni i straszyli :)
    na razie tyle - muszę lecieć
    Zbyszek

  • 4. Data: 2006-02-08 17:08:59
    Od: "barakuda" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Witam.
    > Oskarżenie prywatne zostało oparte na dowodach nieistniejących,
    > fałszywych i zdecydowanie naciągniętych. Istnieje możliwość ukręcenia
    > łba sprawie z tego powodu?
    Masz rację ? - powiedz to sądowi

    barakuda

  • 5. Data: 2006-02-08 17:56:07
    Od: "Zbyszek" <b...@p...onet.pl>

    > Masz rację ? - powiedz to sądowi

    Nie kpij - miałem sprawę, gdzie facet zgłosił roszczenie PO UPŁYWIE terminu -
    sąd i tak przyjął i nawet wydał wyrok. Potem nie było mowy o odwrócenia kota
    nazad - sąd wydał wyrok i kwita - a że przyjęta sprawa i rozptrywana po
    terminie to nie było ważne - prawie dwa lata zajęło, zanim sprawę się
    odkręciło :)
    A tutaj to może z formy "o skierowanie sprawy na posiedzenie
    celem umorzenia postępowania karnego" można skorzystać? tylko please - nie bić
    piany i nie dowcipkować w próżne tutaj, jeżeli można prosić :)

  • 6. Data: 2006-02-08 18:13:06
    Od: "barakuda" <b...@p...onet.pl>

    Zbyszek wrote:

> [...]
    > celem umorzenia postępowania karnego" można skorzystać? tylko please
    > - nie bić piany i nie dowcipkować w próżne tutaj, jeżeli można prosić
    No jak nie chcesz powiedzieć sądowi to może zbijesz sędziego ,albo co innego
    wymyślisz ? jak to sobie wyobrażasz ? jak piszesz to jest postępowanie w
    sprawie karnej , no to może postraszysz oskarzyciiela postraszysz ?

    barakuda

  • 7. Data: 2006-02-08 18:20:27
    Od: "Zbyszek" <b...@p...onet.pl>

    Prosiłem bez dowcipkowania :)
    Dwa pisma wysłane do sądu, na oba odpowiedz, że sprawa się rozpoczęła, odbyło
    posiedzenie pojednawcze i wogóle nie ma możliwości takiej o jakiej ja wnoszę,
    że dopiero w trakcie sprawy się wyjaśni, kto ma rację :) Tak na marginesie
    pierwsze pismo w tej sprawie do sądu poszło zanim odbyło się pierwsze
    posiedzenie sądu.
    Wnosić o umorzenie postępowania z powodu braków lub celowego fałszowania
    dowodów w prywatnym akcie oskarżenia?

  • 8. Data: 2006-02-08 19:48:27
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Użytkownik "Zbyszek" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dwa pisma wysłane do sądu, na oba odpowiedz, że sprawa się rozpoczęła,
    > odbyło
    > posiedzenie pojednawcze i wogóle nie ma możliwości takiej o jakiej ja
    > wnoszę,

    No to o co pytasz? Myślisz, ze napiszesz sadowi: nie ma pan śedzia racji, bo
    na pl.soc.prawo inaczej piszą?

    (tak, dowcipkuję, nie stosując się do prośby, bo inaczej się nie da)

    > że dopiero w trakcie sprawy się wyjaśni, kto ma rację :)

    Czemu się uśmiechasz? Dowcipkujesz? Przecież tak właśnie będzie, jak sąd
    napisał.

    Tak na marginesie
    > pierwsze pismo w tej sprawie do sądu poszło zanim odbyło się pierwsze
    > posiedzenie sądu.

    No i co z tego?

    > Wnosić o umorzenie postępowania z powodu braków lub celowego fałszowania
    > dowodów w prywatnym akcie oskarżenia?

    Przecież już próbowałeś? Sąd podejmie decyzję, jak na rozprawie się
    przekona, kto ma rację. Zamiast tu siedzieć mysl nad dowodami, linią obrony,
    ewentualnie szukaj adwokata - to odniesie lepszy skutek.

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 9. Data: 2006-02-08 20:06:27
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Nie kpij - miałem sprawę, gdzie facet zgłosił roszczenie PO UPŁYWIE
    > terminu -
    > sąd i tak przyjął i nawet wydał wyrok.

    jakie roszczenie... po uplywie jakiego terminu ??

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2006-02-08 21:37:02
    Od: "Zbyszek" <b...@p...onet.pl>

    To po terminie już zakończone - chyba :)
    A z wcześniejszym nie moge się zgodzić - po prostu jestem zdziwiony (choć już
    wczesniej twierdziłem, że nic mnie w sądach nie zdźiwi), że Sąd przyjął do
    rozpatrywania prywatny akt oskarżenia oparty na czterech dowodach, z których
    jeden to mój materiał prasowy, drugi nie istnieje, trzeci jest spreparowany a
    czwarty nie został załączony do aktu oskarżenia i nie mogę się do niego
    ustosunkować. Tak więc szukam tzw. dziury w całym. Uważam, że chyba istnieje
    jakiś sposób za podważenie, oddaleni, umorzenie takiego aktu oskarżenia?
    Linia obrony jest jasna i oczywista - a nie mogę ustalić szczegółów, ponieważ
    oprócz ogólników akt oskarżenia nic rzeczowego nie zawiera....