    From: "mr.all" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kilka fotoradarow pod rzad i mandaty, jak to jest
    Date: Sat, 11 Nov 2006 11:46:53 +0100

    Użytkownik "szerszen" <szerszen@

    > na fotce tez masz dokladny czas co do dziesiatych jesli nie setnych czesci
    > sekundy

    To dobrze, ale co powiesz o procedurach?

    > ajakie to ma w tym momencie znaczenie

    Ano takie, ze fotoradar jest przeznaczony do robienia zdjec, a kamera do
    robienia filmu.
    W pierwszym przypadku dowodem jest fotka. W drugim - film.
    Wszystko.
    Zastanawianie sie, czy ktos potnie film na klatki i bedzie wystawial mandaty
    jest bez sensu.

    Mozna sie zastanawiac, jak ma byc nagrywany, odtwarzany film, zeby byl
    dowodem. Na to, zapewne, sa odpowiednie procedury.

    > widzisz rozniece pomiedzy jedzie i wraca oraz tym ze to ten sam radar,
    > a poruszanym tematem?

    Jest to dobry przyklad na to, o czym sie tu pisze.
    Wg Ciebie ile mandatow mu wlepia i czemu dwa?

    > jesli nie to wspolczuje

    Sobie wspolczuj... jesli nie rozumiesz, to nic nie poradze.

    Jako zadanie domowe masz taki przyklad:
    Jedzie facet za szybko. Fotoradar robi mu fotke. Zwalnia. Przyspiesza i
    kolejny fotoradar robi druga fotke. Oba fotoradary stoja na jednym odcinku
    ograniczenia predkosci.
    Wg Ciebie ile mandatow mu wlepia i czemu dwa?

    Wezmy inny przyklad.
    Jedzie baba za szybko. Przekracza predkosc o 17,3 km/h. Lapie ja fotoradar.
    Jedzie dalej i kolejny fotoradar ja lapie. Przekracza predkosc o 17,7km/h.
    Oba fotoradary stoja na jednym odcinku ograniczenia predkosci.
    Wg Ciebie ile mandatow jej wlepia i czemu dwa?

    Napisz do Policji, albo do RPO.
    --
    --pozdr.czes