  • Data: 2006-11-11 13:42:08
    Temat: Re: kilka fotoradarow pod rzad i mandaty, jak to jest
    Od: kam <x#k...@w...pl#x> szukaj wiadomości tego autora

    mr.all napisał(a):
    > Jest to dobry przyklad na to, o czym sie tu pisze.
    > Wg Ciebie ile mandatow mu wlepia i czemu dwa?

    czyny są dwa, bo dwa razy przekroczył dopuszczalną prędkość, a między
    tymi dwoma zdarzeniami był moment, w którym jechał zgodnie z przepisami
    (czy też stał), który przerwał ciągłość czynu
    a ile będzie mandatów - to zależy, bo jest cytowany już art.9§2 kw

    > Jedzie facet za szybko. Fotoradar robi mu fotke. Zwalnia. Przyspiesza i
    > kolejny fotoradar robi druga fotke. Oba fotoradary stoja na jednym odcinku
    > ograniczenia predkosci.
    > Wg Ciebie ile mandatow mu wlepia i czemu dwa?

    jw

    > Wezmy inny przyklad.
    > Jedzie baba za szybko. Przekracza predkosc o 17,3 km/h. Lapie ja fotoradar.
    > Jedzie dalej i kolejny fotoradar ja lapie. Przekracza predkosc o 17,7km/h.
    > Oba fotoradary stoja na jednym odcinku ograniczenia predkosci.

    tym razem czyn był tylko jeden - raz przekroczył dopuszczalną prędkość
    tylko zostało to dwa razy zarejestrowane
    czyn polegający na przekroczeniu prędkości nie zostaje dokonany w
    momencie gdy zostanie zarejestrowany (np. przez fotoradar), a ciągnie
    się od momentu gdy przekroczyłeś prędkość do chwili gdy zwolnisz na tyle
    że jedziesz zgodnie z przepisami
    oczywiście jeśli będzie to przekroczenie prędkości związane z
    niezastosowaniem się do znaku, to każdy znak i jego zignorowanie będzie
    rozpoczynać kolejny czyn

    KG