  • Data: 2006-11-11 19:02:08
    Temat: Re: kilka fotoradarow pod rzad i mandaty, jak to jest
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mr.all" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ej50ak$nrm$1@news.onet.pl...

    > Kilusekundowych? Co kilkadziesiat metrow fotoradar?

    dokladnie wlasnie o to pytam, nawet w tytule to jest

    > W przypadku jazdy autem mozna byloby mowic o takim przypadku: jedziesz za
    > szybko, policjanci kameruja Cie z wozu i jednoczesnie fotoradar robi
    > fotke.
    > Dwa mandaty? Wedlug mnie - jeden.

    droga to miejsce, ta sama droga, to samo miejsce, to samo ograniczenie to
    samo wykroczenie, naprawd nie widzisz analogii?

    > Ja twierdze, ze dwa, bo sa to dwa wykroczenia tego samego typu popelnione
    > roznych miejscach.

    no wiec teraz jedzie za toba policja z wideo, tylko zamiast zatrzymac cie i
    pokazac film wycinaja kilka kadrow i wysylaja do domu, bye bye prawko i
    najblizsze dwa miechy pracujesz za darmo ;) to wlasnie sugerujesz