  • 1. Data: 2003-02-21 14:02:14
    Temat: Re: kiedy musze zaczac sie rozliczac z ZUSem i US?
    Od: "Krzysio" <K...@s...net.pl>

    "Krzysztof Gil" <k...@p...pl> napisał:

    >nie ma,
    No widzisz Giluniu. Po co piszesz coś, z czego potem się wyciofujesz ?
    Jak chcesz byc wiarygodny ?
    Po prostu klepiesz w klawisze bez zastanowienia.

    >drazysz temat "zerkajac" na wszystko w obu stron,
    To źle, że dociekam prawdy ?
    Wyjdzie na to, że moją winą jest zapędzenie cię "w kozi róg" :-))

    >w ostatecznosci nie opowiadajac sie po zadnej stronie.
    Opowiem się po twojej, jeśli zaczniesz pisać nie to co ci się wydaje, ale to
    co możesz udowodnić w oparciu o prawo (spójrz na jaką grupe piszesz !).

    >pozostawie Ci znalezienie
    Jasne ty klepisz, a ja szukam dowodów prawnych na twoje pokepywanie.
    --
    Krzysio

  • 2. Data: 2003-02-21 15:33:29
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Krzysio" <K...@s...net.pl> napisał w wiadomości
    > Po co piszesz coś, z czego potem się wyciofujesz ?

    z niczego sie nie wycofuje, interpretujesz jak zechcesz,
    ja Ci wygodnie. Wystawianie/przyjomowanie faktur to
    dzialanie w imieniu firmy, i dzialanie te naklada obowiazki
    wobec US. Gdy juz zarejestrujesz sie w US (a musisz)
    to i dochodzi koniecznosc zgloszenia do ZUS.