  • 1. Data: 2003-02-21 11:58:51
    Temat: kodyfikacja karna - proszę o pomoc.
    Od: Mosiadz <m...@t...pl>

    Witam.

    Szukam już od jakiegoś czasu stron internetowych o prawie karnym we
    Francji, Niemczech lub jakiś innych krajach europejskich. Nic nie moge
    wyszukać. Słowa, które używam to : kodyfikacja karna, kodeks karny,
    system prawny. Nie moge znaleźć tematycznych stron, na których mógłbym
    się coś dowiedzieć.

    Bardzo prosze o pomoc. Proszę o podanie linków do stron, na których coś
    moge znaleźć.

    Dziękuję, pozdrawiam.

  • 2. Data: 2003-02-22 06:54:00
    Temat: Re: kodyfikacja karna - proszę o pomoc.
    Od: "Marcin Surowiec" <s...@f...id.pl>

    Użytkownik "Mosiadz" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Szukam już od jakiegoś czasu stron internetowych o prawie karnym we
    > Niemczech

    strafgesetzbuch
    http://www.rechtserver.de/rechtserver/rechtslinks/da
    tenbank/rwlinks/suche/li
    nksnachtitel/showresults?field_titel=strafgesetzbuch
    &form_sent=Suchen

    StPO
    http://www.rechtserver.de/rechtserver/rechtslinks/da
    tenbank/rwlinks/suche/li
    nksnachtitel/showresults?field_titel=strafprozessord
    nung&form_sent=Suchen

    w innych językach nie jestem mächti, więc nie pomogę :-)

  • 3. Data: 2003-02-22 12:44:38
    Od: Mosiadz <m...@t...pl>

    Dziękuje bardzo Panie Marcinie :-)

  • 4. Data: 2003-02-23 13:31:25
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Dziękuje bardzo Panie Marcinie :-)

    W ramach podziękowania obiecaj p. Marcinowi że bedziesz od teraz ciął z
    postów to co zbędne i odpisywał pod a nie nad (tak mówi netykieta).
    Pan Marcin korzysta z TPSA i za ściągnięcie Twojego dziękczynnego postu o
    wadze 2kB musi zapłacić z własnej kieszeni.Weź to pod uwagę.

    Pozdr
    Leszek

  • 5. Data: 2003-02-23 17:34:14
    Od: "Marcin Surowiec" <s...@f...id.pl>

> [...]
    > Pan Marcin korzysta z TPSA i za ściągnięcie Twojego dziękczynnego postu o
    > wadze 2kB musi zapłacić z własnej kieszeni.Weź to pod uwagę.

    przychylam się :-))))

    pan Marcin :-)))))