  • 1. Data: 2003-02-21 12:07:14
    Temat: Wypowiedzenie w pracy-prosba
    Od: "Savallas" <s...@s...pl>

    Witam szanownych .
    Mam wielka prosbe.
    Jak najlepiej zredagowac wypowiedzenie umowy o prace. Czy istnieja jeszcze
    takie mozliwosci, jak:
    - za porozumieniem stron,
    -wypowiedzenie w terminie ustawowym
    itd.
    To ja mam zamiar wypowiedziec umowe pracodawcy.
    Czy podawac argumenty?
    Z gory dziekuje za wszelkie sugestie.
    Pozdrowienia dla calej grupy.

  • 2. Data: 2003-02-21 12:12:00
    Temat: Re: Wypowiedzenie w pracy-prosba
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Savallas" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > -wypowiedzenie w terminie ustawowym
    > itd.
    > To ja mam zamiar wypowiedziec umowe pracodawcy.

    za porozumieniem stron mozna umowe rozwiazac, ale nie zlozyc wypowiedzenie.

    w przypadku wypowiedzenia, termin musisz dac taki ktory obowiazuje i Ciebie
    i pracodawce, wg kodeksu pracy.

    argumentow nie musisz podawac. nie jest to konieczne.

  • 3. Data: 2003-02-21 12:21:59
    Od: "Savallas" <s...@s...pl>

> [...]
    wypowiedzenie.
    >-Tak wlasnie o to mi chodzilo - pospiech

    > w przypadku wypowiedzenia, termin musisz dac taki ktory obowiazuje i

    - Jeszcze jedno pytanie. Czy za zgoda pracodawcy moze to byc termin
    uzgodniony przez obie strony czy musi to byc czas okreslony kodeksem.

    argumentow nie musisz podawac. nie jest to konieczne.
    - Dziekuje bardzo.

  • 4. Data: 2003-02-21 12:28:36
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    > - Jeszcze jedno pytanie. Czy za zgoda pracodawcy moze to byc termin
    > uzgodniony przez obie strony czy musi to byc czas okreslony kodeksem.

    jezeli rozwiazecie umowe o prace za porozumieniem stron,
    moze to byc rozwiazanie nawet tego samego dnia.